Register

A password will be e-mailed to you.

Záhada vyriešená. V rozhovore pre The Verge súčasní a bývalí vývojári z IguanaBee (ktorí si želali zostať v anonymite) prezradili, že stav hry je výsledkom toho, že bola vytvorená od nuly s prísnou ročnou lehotou, pričom na nej pracovalo vždy od dvoch do 20 zamestnancov.

Jeden z vývojárov uviedol, že “proces vývoja tejto hry sa začal v júni minulého roka a cieľom bolo ukončiť ho 2. júna tohto roka.” Ako z vyjadrení vyplýva, išlo o jednoročný vývojový proces. Je teda celkom zázrak, že sa vývojárom podarilo hry dostať do stavu, aby bol hrateľná. Ďalší dodal: “Crunch sa dal do pohybu vo februári. Koncom februára som prešiel na automatického pilota, pretože všetka nádej bola stratená.

Aby indie štúdio IguanaBee mohlo vytvárať originálne hry, musí prijať zmluvnú prácu, čo znamená súhlasiť aj s takýmito prísnymi podmienkami vydavateľa: “Je to vzťah lásky a nenávisti, pretože oni sú tí, ktorí prijímajú alebo dávajú projekty. A IguanaBee nemá prostriedky na to, aby vyvíjalo takmer čokoľvek samo, pretože, nuž, peniaze.” Predtým spoločnosť IguanaBee pracovala na hre What Lies in the Multiverse, logickej plošinovke, ktorá sa na Steame teší veľmi pozitívnym hodnoteniam. Očividne teda vývojári majú na viac, než vytvoriť v roku 2023 hru, ktorá pôsobí ako z čias PlayStation 2.

Podľa analytiky SteamDB, aspoň na Steame, sa Skull Island: Rise of Kong v deň spustenia podarilo dosiahnuť na maximálny hráčov v počte 22, pričom v súčasnosti je toto číslo, z pochopiteľných dôvodov, ešte nižšie. Ak máte chuť zahrať si hru s King Kongom, omnoho lepšie bude pokúsiť sa zohnať Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie z roku 2005, napriek veku pôjde o omnoho lepšie strávený čas v spoločnosť ikonického monštra.

Zdroje: Push Square, The Verge

Komentuj!