Register

A password will be e-mailed to you.

Infantilná skákačka Yooka-Laylee vyšla pred dvomi rokmi a pripomínala viac-menej remaster Spyra, než Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Jednotlivé svety boli rozmanité a pomerne otvorené, prítomné boli elementárne útoky, no a vizuálne spracovanie ulahodilo snáď každej ratolesti, ktorá obľubuje hry. Predstavená novinka však bude vyzerať úplne inak. 

Plnohodnotné 3D grafické spracovanie je tentokrát nahradené 2,5D levelmi v štýle ikonického Crasha Bandicoota. Prostredia by sa však mali zachovať svoju špecifickosť a farebnú paletu, akurát tvorcovia budú pristupovať k hrateľnosti trošku odlišným spôsobom. Skákanie bude zastúpenie omnoho viacej a klasický prieskum takýchto levelov je zasa značne potlačený. Môžete očakávať množstvo prekážok, priepastí a príležitostne zrejme i protivníkov. Zatiaľ sa hrateľnosť javí tak, že by mohla byť o niečo náročnejšia, avšak jedná sa len o domnienky a zo strany autorov niečo podobné nebolo potvrdené.

Okrem klasických levelov však stále prehľadávate i svet, no ten vidíte z 3D top down pohľadu, takže opäť sa jedná o trošku iný prístup k žánru. V ňom by na nás opätovne malo čakať množstvo hádaniek a výziev, ktoré treba prekonať. Samotný svet by ale mal plniť úlohu takzvanej Warp Room alebo Hub lokácie, kde sú na jednotlivých miestach rozmiestnené levely, no a vy medzi nimi prechádzate a postupne ich plníte. Pôvodným tvorcom z Playtonic Games očividne nechýbajú nápady a najmä preto ich pripravovaná novinka pôsobí nápadito a zaujímavo v každom ohľade.

Yooka-Laylee and the Impossible Lair je tak trochu atypickým pokračovaním, ktoré sa nesnaží pokoriť predchodcu v identických disciplínach, avšak ide úplne odlišnou cestou. Žáner zostáva zachovaný, no tentokrát k nemu vývojári pristupujú klasickejšou cestou, čím by sa mohli zavďačiť i nostalgickým hráčom, ktorí spomínajú na pôvodné diely Sonica, Crasha alebo Maria. Pokračovanie vyjde na konzolách PlayStation 4, Xbox One, Nintenda Switch, avšak i na PC. Jedná sa o prvý trailer k tomuto titulu a fixného dátumu vydania sme sa momentálne nedočkali, čo však ešte neznamená, že je nutne vzdialený niekoľko mesiacov.

Komentuj!