Už nejakú dobu sme vedeli, že sa v priebehu terajšieho kalendárneho obdobia dočkáme nového titulu z produkcie Deck13. Ak neviete o koho ide, pripomíname, že títo tvorcovia nám priniesli solídne akčné RPG bojovky ako Surge alebo jeho pokračovanie s poradovou číslovkou dva. Takisto ide o vývojárov Lords of the Fallen, čo je variácia na známy Dark Souls koncept vytvorený Miyazakiho tímom. Ako ale dopadla novinka Deck 13, ktorá nesie názov Atlas Fallen?

Aktuálne môžeme prehlásiť, že o vyložený hit nejde. Aby sme ale vzápätí upokojili vaše obavy, nemusíte sa ani báť nekvalitného prepadáku. V terajšej fáze sa známky pohybujú na pomedzí sedmičky a šestky, čo vôbec nie je zlé, práve naopak.

Ak vám Atlas Fallen doteraz unikalo, upozorňujeme, že malo ísť o dynamickú hack and slash záležitosť, ktorá viac ako ťažkopádne Souls počiny pripomínala klasickejšie God of War hry alebo ikonickú trilógiu Devil May Cry (až do bodu, pokiaľ sa nedočkala výraznej modernizácie).

Projektu podľa všetkého chýba filmovejšie spracovanie a zaujímavejší príbeh, nakoľko v týchto aspektoch padlý atlas výrazne zaostáva. Z pohľadu hrateľnosti však nezriedka príjemne prekvapuje, keďže ponúka naozaj rozmanité možnosti a kombo ataky, ktoré sa rozširujú naprieč celou hernou dobou siahajúcou k trom desiatkam hodín. Projekt si podľa všetkého ešte väčšmi užijete v kooperácii s kamarátom alebo kamarátkou.

V prípade, že vás novinka Deck13 zaujíma, môžete si ju zahrať na osobných počítačoch, konzolách Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Dáte tomuto žánrovému titulu šancu alebo vás recenzie skôr odradili?