Register

A password will be e-mailed to you.

Ak by sme mali vybrať najpopulárnejší žáner nového milénia, ktorý súčasne chce napodobniť snáď každý tretí vývojári, mohli by sme sa pokojne uchýliť k Souls projektom. FromSoftware spôsobil obrovskú prietrž žánrovo a tematicky podobných hier, no nejednému nadšenému autorskému zoskupeniu chýba to najdôležitejšie – ojedinelý rukopis a výborne spracovaný súbojový systém odmeňujúci čítanie nepriateľa i schopnosť adaptovať sa pri bitkách. Má niečo z tohto pripravovaný projekt Dark Life: Excalibur?

Na úvod môžeme povedať, že nie. Už z prvotného traileru je zrejmé, že Dark Life skĺzne k priemernosti a jeho známky nebudú nijak lichotivé. Audiovizuálne je totiž nedostačujúci, súbojové sekvencie pôsobia nedopečene a až príliš strnulo, no a stvárnenie niektorých bossov priam nabáda k hlasnému smiechu (drak, no najmä prítomný orol evokujúci časy konzol PlayStation 2).

Tento projekt jednoducho nemôže dopadnúť dobre a, pravdepodobne, za to môžu prehnané ambície. Koniec koncov, robiť konkurencie schopné akčné RPG nie je v súčasnosti vôbec jednoduché. Samozrejme, počin zrejme bude stáť za vyskúšanie (minimálne poslúži ako učebnica chýb pri vyvíjaní obdobnej záležitosti), no latka očakávaní by nemala byť nastavená príliš vysoko.

Dark Life: Excalibur aktuálne nemá stanovený dátum vydania, no vieme, že sa ho dočkajú majitelia konzol PlayStation 5 i osobných počítačov. S inými platformami sa v terajšom momente nepočíta a uvidíme či sa táto záležitosť pozrie aj za zelené hranice, čiže na Xbox Series.

Komentuj!