Register

A password will be e-mailed to you.

Najnovší titul z produkcie Bethesdy a Tango Gameworks nedopadol najideálnejšie, avšak napriek tomu si našiel svoju fanúšikovskú základňu, ktorá docenila unikátny koncept, nekonvenčné súboje a svojskú atmosféru prameniacu zo settingu. Pôvodne PlayStation 5 a PC exkluzivita sa najnovšie pozrela aj na Xboxy, kde sa objavila v rámci predplatného Game Pass.

A práve krátko potom autori oslávili štyri milióny výletníkov, ktorí mali dostatok odvahy a pozreli sa do démonmi zamoreného Tokya tvoreného nulami a jednotkami. Samozrejme, ako hráči netušíme koľko používateľov projekt vlastne dohralo (pravdepodobne to bude mizivé percento), avšak aj podobný úspech je nadmieru chvályhodný.

Pokiaľ máte Game Pass a váhate nad vyskúšaním hororovej akcie, môžeme vás nalákať na hutnú atmosféru a dynamické strety, ktoré sú azda pomyselným vrcholom hry. Inak vás miestami môže prekvapiť krívajúci dizajn či istá monotónnosť, no ak patríte k fanúšikom východnej tematiky, v podstate nemáte nad čím váhať. Tu si totiž nájdete zbierku strachov, ktorá vás, pravdepodobne, sprevádza celý život.

A keď ste predplatiteľmi tejto služby, bola by škoda titul nevyskúšať. Ostatne, ak vás nezaujme, dohrať ho nutne nemusíte. Aj v tomto prípade sa však ukázalo, že Game Pass dokáže ku konkrétnemu projektu prilákať početnú hráčsku skupinu a zvýšiť bežnej populácii povedomie o tom či inom počine. Pokračovanie nám tu nutne nezaistí, no minimálne by o ňom mohlo vydavateľstvo uvažovať (ostatne, autorský záujem tam je).

Komentuj!