Register

A password will be e-mailed to you.

RPG z dielne nemeckých Pyranha Bytes Gothic II získal po rokoch zaslúžený kultový status a i naďalej patrí medzi populárne tituly so širokou fanúšikovskou základňou. Skupina poľských a nemeckých modérov, združených v The Chronicles Of Myrtana Team, má už hotový zrejme najambicióznejší projekt z početnej rodiny módov pre túto hru, pôvodne nazývaný Gothic II: Kroniki Myrtany.

Po dlhých štyroch rokoch usilovnej práce tohto tímu sa tak už onedlho môžeme pozrieť na ostrov Archolos, nachádzajúci sa východne od pevniny kráľovstva Myrtana, ktorý bol aj spomenutý v prvom dieli série. Tamojšiu krajinu tvoria rôzne vinice, farmy a dedinky, ktorým podobne ako v pôvodnom Gothic II dominuje veľké, rovnomenné mesto Archolos. To má byť údajne najrozsiahlejším mestom v celej sérii, vrátane Gothic 3, pričom máme prisľúbených až 60 hodín hrateľnosti, 170 questov a dokonca aj možnosť craftingu.

Na rozdiel od slávneho bezmenného hrdinu z pôvodnej trilógie sa ujmeme úlohy mladíka Marvina, ktorý sa na ostrov uchýlil pred blížiacou sa vojnou s orkami. Veľmi rýchlo však zistí, že situácia nie je vôbec jednoduchá ani tu. Ostrov je plný rôznych pochybných indivíduí, lakomých obchodníkov túžiacich po zlate, ale aj služobníkov kráľa Rhobara II., zavádzajúcich čoraz prísnejšie zákony. V tejto nehostinnej krajine sa tak v koži Marvina musíme pokúsiť prežiť a nakoniec čeliť svojmu osudu.

Modifikácia The Chronicles of Myrtana: Archolos pre Gothic II, už dostala aj presný dátum vydania, takže sa jej dočkáme už 10. decembra 2021 na Steame a pravdepodobne aj na GOGu.

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Od útleho veku hráč počítačových hier, holdujúci najmä žánrom RPG, adventúr a stratégií. Rovnako milovník kvalitnej beletristickej i odbornej literatúry (so špecifickým zameraním predovšetkým na staroindické a preklasické grécke filozofické školy), študent filozofie a fanúšik európskej kinematografie 60. 70. a 80. rokov.

Súvisiace príspevky