Register

A password will be e-mailed to you.

Pred niekoľkými hodinami sme vás informovali o údajnom odhalení novej Far Cry hry, ktorú začal Ubisoft teasovať na ich Facebook stránke. Neskôr sa na Tureckom Twitteri herného denníka IGN objavila informácia, že nová teasovaná hra bude naozaj Far Cry a to s podtitulom PRIMAL. Ubisoft nás nenechal dlho čakať a rúškom zahalená hra bude naozaj nový Far Cry Primal.

Hra je na oficálnej stránke FarCryGame.com predstavená následovne:

„Vitajte v dobe kamennej, dobe, v ktorej vládli krajine obrovskí mamuti a šablozubí tigri, pričom ľudia boli na úplnom spodku potravinového reťazca! Budete hrať za Takkara, ostrieľaného lovca a posledného preživšieho jeho klanu. Vaším jediným cieľom je prežitie vo svete, kde ste korisťou. Rozrastajte svoj kmeň, veďte svojich ľudí, ovládnite krajinu Orosu a staňte sa ultimátnym predátorom. Stretnite sa zoči voči nepriateľským klanom, ktoré urobia čokoľvek, aby vás vymazali z mapy sveta.“

Video predstavujúce Far Cry Primal

Okrem videa, ktoré predstavilo samotnú hru, nám Ubisoft poskytol aj video zo zákulisia tvorby hry, v ktorom približuje niektoré podstatné prvky.

Oros je drsný a primitívny svet plný nespočetných nebezpečenstiev, do ktorého hlavný hrdina Takkar „zavíta“ sám, vyčerpaný a neozbrojený. Namiesto kupovania zbraní, ako to poznáte z predošlých Far Cry hier, si zbrane budete musieť vo Far Cry Primal vyrobiť sami z dreva, kameňa, pričom neskôr v hre budete mať dostupné sofistikovanejšie prostriedky na výrobu efektívnejších zbraní, ako napríklad luk, oštep, kyjaky a čepele. Svet Orosu bude veľký a plný rôznych interaktívnych prvkov, ktoré budú reagovať na denný a nočný cyklus.

Far Cry Primal je zaujímavým krokom v tejto sérií. Je otázne, či sa podarí vykompenzovať chýbajúce moderné zbrane a frenetickú akciu, na ktorú sú hráči zvyknutí. Ostáva nám iba čakať a dúfať, dátum vydania je naplánovaný na marec 2016.

Video zo zákulisia tvorby Far Cry Primal

2

3

1

4

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Majo je gamer od dôb Half-Life 1. Spomína na časy, kedy sedel s kamarátom pri 56 kbit/s DIAL-UP modeme a sledoval, ako sa obrázok riadkovo streamuje na zobrazovacie zariadenie a.k.a CRT-Monitor. V dnešnej dobe sa hraniu venuje len okrajovo. Po rokoch drtenia možného a nemožného, ho už len máloktorá hra osloví a pojme jeho pozornosť. Novinky zo sveta hier a technológií však naďalej žerie dňom čo dňom a verí, že sa jeho old-school-gaming-times reinkarnujú v novodobej podobizni niektorej z prichádzajúcich hier.

Súvisiace príspevky