Zaklínač je v tuzemsku a blízkom okolí nefalšovanou legendou, ktorá si vydobyla svoje miesto na poli kníh, hier a už i seriálov. Áno, Netflix sa postaral o adaptáciu príbehov zaklínača Geralta a my vám prinášame recenziu prvej série, ktorá sa skladá z ôsmich samostatných epizód, pričom tie ponúkajú zástup súbojov, rozličných dejových línii a netradične podávanú príbehovú štruktúru.

Hoci kolektívne dojmy sme vám, našim čitateľom, priniesli krátko po oficiálnom vydaní seriálu, plnohodnotnej recenzie, ktorá sa podrobne pozrie na celú adaptáciu ste sa nikdy nedočkali. Samozrejme, až doposiaľ, nakoľko sme si pre vás pripravili oficiálne textové hodnotenie. Ostatne, v nehostinných časoch súčasnosti, kedy sa musí väčšina z nás podrobiť nútenej karanténe, máte, pravdepodobne, viac než dostatok času na dobiehanie filmových, herných a i seriálových restov. Zaklínač, v ktorom hlavnú rolu stvárňuje Henry Cavill nemusíte byť len ideálnym zabijakom monštier, keďže vám môže pomôcť zabiť aj voľný čas.

Len aby sme stručne načrtli žánrové vody, do ktorých možno vstúpite, jedná sa o pomerne brutálne fantasy rozdelené do kratších príbehov. Tie sú však umne prepojené hlavnou dejovou líniou, ktorá s pribúdajúcim počtom epizód získava na komplexnosti. Navyše, pokračovaní sa nepochybne dočkáme, keďže seriál zaznamenal divácky i kritický úspech a Netflix už aj potvrdil druhú sezónu. Jej nakrúcanie je, žiaľ, pozastavené vzhľadom na celosvetovú pandémiu, čiže je viac ako pravdepodobné, že pôvodný termín filmári nedodržia. Preto v prípade, že vás Zaklínač celkom minul a nepoznáte ani pútavý a rozmanitý svet neohrozeného zabijaka monštier, no radi by ste mu dali šancu, môžeme vás odkázať práve na našu recenziu, ktorá vám adaptáciu stručnou a jednoduchou formou predstaví. Stačí ak kliknete na priložený obrázok, no a následne budete presmerovaný na článok s kompletnou recenziou.