Približne pred dvomi rokmi sme tu mali veľkolepý návrat značky Jumanji, tentokrát s podtitulom Vitajte v džungli. V pôvodnej snímke z roku 1995 sa objavil Robbin Williams, pričom zápletka bola pomerne jednoduchá. V rámci deja sa charaktery stali súčasťou hry, pričom hlavní protagonisti sa museli nejakým spôsobom vysporiadať s nepríjemnou situáciou. Každopádne novšie pokračovanie pracovalo s rovnakou témou, akurát trochu modernejším spôsobom a na pomoc si tvorcovia zavolali Dwaynea Johnsona, Kevina Harta a Jacka Blacka, čo môže byť za ideálnych okolností vražedné komické trio. Rok 2019 priniesol nové pokračovanie série, ktoré nesie názov Ďalší level. Ako to nakoniec dopadlo?

Celkový konsenzus je asi taký, že pokračovanie ide verne v šľapajach predchodcu, teda určitým spôsobom to tvorcovia hrajú na istotu. To nutne nemusí vadiť, pretože vtedajšia novinka vyšla v roku 2017 a odvtedy ste na ňu mohli pokojne zabudnúť. Jednoduché dobrodružstvo plné zaujímavých svetov, vizuálnych efektov a nepretržitých hlášok totiž môže padnúť vhod i v tomto vianočnom období. Akurát väčšina divákov a recenzentov upozorňuje, že názov síce láka na úplne odlišné, po každej stránke vylepšenejšie a veľkolepejšie pokračovanie, no v skutočnosti dostanete obdobnú variáciu modernej verzie, ktorá zrejme vyložene nenadchne, ale nudiť sa rozhodne nebudete.

Ak však hľadáte podrobnú recenziu, ktorá by vám o kvalitách a podobnostiach prezradila viac, ponúkame vám našu kompletnú recenziu, ktorá sa venuje práve snímke Jumanji: Ďalší level. Stačí pritom ak kliknete na priložený plagát a automaticky budete presmerovaný na stránku s kompletnou recenziou. A ak už ste film náhodou videli, prezraďte nám prostredníctvom komentárovej sekcie váš názor na nové Jumanji.

Veľký fanúšik hier, ktorý si dokáže rovnako užiť temnú adventúru ako aj futuristické FPS. Hry hrávam v podstate od malička a asi aj preto som si k nim vybudoval veľký vzťah a stali sa aj mojou najväčšou vášňou. Okrem hier samozrejme obľubujem filmy a miestami si prečítam dobrú knihu. No hry budú mať v mojom srdci vždy najväčšie miesto.