Register

A password will be e-mailed to you.

Nový “videodenník vývojára”, konkrétne z dieľne švédskeho štúdia Avalanche Studios (mimo iného tvorcovia famóznej hry Mad Max), poodhaľuje zaujímavosti zo zákulisia vývoja Just Cause 3.

Do útrob svojho štúdia vpustili kameramana na krátku prechádzku, čo nám umožňuje nazrieť do procesu prípravy a práce na novom Just Cause 3:

Zakľadateľ a CEO Avalanche Studios, Christofer Sundberg, hovorí, aké fascinujúce bolo sledovať napredovanie hernej série Just Cause. Čo sa herného dizajnu týka, Just Cause vraj určuje štandard aj pre ostatné hry v réžii ich štúdia. ktorými sú napríklad Mad Max, Thehunter Primal alebo Renegade OPS.

O postupe tvorby dizajnu postáv sa zmieňuje Mike Knowland, hlavný tvorca a “kreslič” charakterov, počnúc digitálnym vyrezávaním až po finálne textúrovanie a dolaďovanie vzhľadu.

Jesse Bonelli, ako juniorský tvorca herného prostredia, vysvetľuje, aký dôraz štúdio kladie na to, aby bolo prostredie čo najviac modulárne, ciže rozdelené na čo najmenšie elementy, ktorých správanie je na sebe nezávislé. Tým je možné dostiahnuť veľkú dynamiku a deštrukčnosť prostredia v otvorenom svete Just Cause. Ukázali nám aj spracovanie explózií a iných herných prvkov.

Pokiaľ budú takto pilne makať chlapi z Avalanche Studios aj naďalej, určite dodržia termín vydania nového Just Cause 3 – 1. december. Hra bude dostupná pre Playstation4, Xbox One aj PC.

Zatiaľ sa môžte na túto mega deštrukčnú “jízdu” naladiť týmto trailerom a gameplay videom z E3:

Komentuj!

komentárov