Register

A password will be e-mailed to you.

Nie je žiadnym tajomstvom, že kooperačná akcia Redfall zasadená do sveta zamorenom upírmi, sa stala prepadákom. Komerčným i kritickým, pričom autori z Arkane sa budú musieť skutočne snažiť, aby projekt dostali do stavu, kedy ho hráči takpovediac vezmú na milosť. Svoju nespokojnosť s výsledkom vyjadril aj Phil Spencer.

Riaditeľnej hernej divízie Microsoftu sa vyjadril jasne. Podľa neho je Redfall sklamanie a on sám je z výsledku pomerne smutný, keďže doň vkladal slušné nádeje. Jedným dychom však dodáva, že nenechá tento neúspech zničiť politiku Xboxu a teda stále bude poskytovať autorom a ich víziám voľnú ruku pri tvorení. Takisto chce, aby vývojári pokračovali v inovovaní a vylepšovaní Redfallu, ktorý zjavne má potenciál, avšak vďaka mnohým dizajnovým chybám a technickým nedostatkom nedokázala akcia zaujať a naplno vyniknúť. O to viacej štípal fakt, že šlo o AAA hru s cenovkou sedemdesiatich euro.

Projekt beží na konzolách iba v tridsiatich FPS a k tomu ho mnohí považovali za nadmieru nezábavný, dokonca až nudný. O to ironickejšie pôsobia nedávne tvrdenia, kde sa vývojári tešili, že nemusia akciu vyvíjať na konkurenčnej platforme Sony a môžu sa plne venovať počítačom a Xboxu. Napriek tomu ale titul dopadol takmer až katastrofálne, prinajlepšom priemerne a teraz ho čaká dlhá cesta plná tŕnistých prekážok.

Bude pomerne zaujímavé sledovať ako sa postupne mení, inovuje a či sa mu vo finálne podarí dosiahnuť svoj plný potenciál. Je tu totiž stále možnosť, že zapadne a po pár mesiacoch sa naň zabudne ako na nechválne známy Anthem, ktorý vznikal na minimalistickej ploche a tomu odpovedal aj výsledok.

Komentuj!