Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.
V prípade, že by niekto o tom pochyboval, sa Todd Howard z Bethesda Softworks nedávno v rozhovore pre The Telegraph vyjadril, že aj napriek úvodnej scéne z Fallout 4, ktorá sa odohráva pred apokalypsou,  sa väčšina hry bude odohrávať po udalostiach z Fallout 3.

Úvod hry je iba podľa Howards iba prológ, ktorý ma hráča správne navnadiť a vniesť do samotnej post apokalyptickej nálady. „Prológ tam jednoducho nesmie chýbať,“ povedal. „Je pre nás dôležité dať Vám v úvode možnosť vyskúšať si ideálny svet pred apokalypsou, aby ste po vykročení z vaultu mali pocit straty a museli ste si vravieť, že chcete nazad svet bez rádioaktivity a mutantov.“

Howard tiež podotkol, že systém VATS (Vault-Tec Assisted Targeting System), pre Fallout typický ťahový systém boja z prvej osoby, bol vylepšený, aby hru spravil viac dynamickou. Prechod do VATS vo Fallout 3 pozastavil celú hru, aby si hráč mohol v pokoji vybrať, ktorú časť nepriateľovho tela chce rozstrieľať na šalát. Vo Fallout 4 bude od toho upustené, pričom hra má byť po spustení VATS spomalená, no nie úplne pozastavená.
fallout-4-vats
„Je to veľmi, veľmi spomalené. Percentuálne šance zasiahnutia súpera sa budú meniť v závislosti od jeho pohybu. Ak sa napríklad schováva za prekážku, prípadne sa od vás vzďaľuje, percentuálna šanca na zasiahnutie cieľa sa vo VATS znižuje. Preto je dôležité výstrel správne načasovať narozdiel od predošlých Fallout hier. Taktiež kritické zásahy nemajú byť úplne random, ale hráč bude priamo určovať, ktorá strela bude kritická.“ dodal.

Rozhovor sa dotýka celej rady ďalších tém, vrátane hlasových hercov, keďže Fallout 4 bude prvá hra z tejto série s nadabovanou hlavnou postavou. Veľkou novinkou je aj možnosť craftovania výzbroje a zbraní. Hra vychádza 10. Novembra a my sa už nevieme dočkaaať. Viac informácií prinesieme čoskoro.
 
Zdroj: The Telegraph, PCgamer, The Verge

Komentuj!

komentárov