Register

A password will be e-mailed to you.

Už budúci mesiac budeme môcť pokračovať v príbehu súrodencov Amicie a Huga, ktorý začal v hre A Plague Tale: Innocence. Tá sa tešila dobrým recenziám a dokázal zaujať i mnoho hráčov, nakoľko jej predaje umožnili, aby vzniklo pokračovanie A Plague Tale: Requiem. I keď hra ešte nevyšla, Kevin Pinson, hlavný level dizajnér v Asobo Studio prezradil, koľko hodín bude nové dobrodružstvo trvať.

V dnešnej dobe je pomerne obvyklé, že štúdiá nafukujú hry do absurdných rozmerov a naťahujú hernú dobu, nakoľko si myslia, že to chcú hráči. Čoraz častejšie sa však, našťastie, začínajú objavovať názory, že viac neznamená i lepšie, takže snáď postupne bude dochádzať k optimalizácii rozlohy mapy, množstva vedľajších úloh, ich rozmanitosti a podobne. Touto rétorikou sa nakoniec riadili aj vývojári A Plague Tale: Requiem, nakoľko sme sa dozvedeli, že dobrodružstvo súrodencov zaberie na prvé dohranie 15-18 hodín.

Pinson v rozhovore pre PLAY Magazine povedal:

Je to o tempe hry, nie je tu žiadna výplň, nesnažíme sa titul predĺžiť, pretože by sme to potrebovali. Náš vydavateľ Focus Interactive nás povzbudzuje, aby sme urobili hru tak dlhú ako chceme, najmä ohľadom príbehu, ktorý chceme vyrozprávať.

Pri vývoji sa tým pádom nezameriavame na konkrétny počet hodín. Toto nie je niečo, čo berieme do úvahy pri prvom navrhovaní hry. Keďže sme malý tím 70 ľudí, pri rozhodnutiach musíme byť naozaj drastickí.

Ako z rozhovoru, respektíve z jeho úryvku vyplýva, Asobo sa nesnažili hernú dobu zbytočne naťahovať, čo je správne rozhodnutie. Radšej pútavý príbeh po celý čas než dostať nastavovanú kašu, ktorá celý zážitok iba pokazí. Ako tomu však skutočne bude sa dozvieme budúci mesiac, konkrétne 18. októbra kedy A Plague Tale: Requiem vyjde s českými titulkami pre PC, PlayStation 5, Xbox Series X|S a skrz cloud aj na Nintendo Switch.

Zdroj: PSU

Komentuj!