The Witcher 3 mohol byť ešte väčší a rozsiahlejší Adam Hambálek 16. apríla 2019 Novinky Keď ste hrali titul The Witcher 3: Wild Hunt, všimli ste si napríklad príliš veľký počet otáznikov na ostrovoch Skellige? Alebo sa vám zdalo, že v DLC Hearts of Stone niečo chýba? Podľa nedávneho rozhovoru, ktorý poskytol dizajnér Miles Tost pre nemecký GameStar, bol váš dojem správny. Tretí Zaklínač aj s oboma DLC totiž prišiel oproti pôvodným plánom o celé desiatky hrateľných hodín. The Witcher 3: Wild Hunt je už sama o sebe veľmi rozsiahla a dlhá hra, ale málokto vedel, že mala byť ešte väčšia. Nedávno to konečne priamo potvrdil level designér štúdia CD Projekt RED Red Miles Tost, kedy sa nemeckému serveru GameStar priznal, že vývojári museli zmeniť príliš veľkolepé plány a zrušili množstvo obsahu nielen u základnej hry, ale aj u oboch expanzií. Pôvodná hra prišla podľa jeho odhadu minimálne o desať hodín herného času práve na ostrovoch Skellige, ktoré museli byť zmenšené o celú tretinu. Kvôli časovej náročnosti museli z tejto oblasti zmiznúť nielen menšie ostrovy, ale aj dôležité príbehové misie. Aby zvyšné ostrovy Skellige neboli po tomto radikálnom zásahu prázdne, rozhodli sa to vývojári riešiť tak, že na mnohé miesta umiestnili skryté poklady. Presne z tohto dôvodu je na týchto ostrovoch, či v okolitých moriach toľko otáznikov a preto práve tam spôsobili toľko zdržania hráčom, ktorý si potrpeli na to, aby na mape nezostalo ani jedno nepreskúmané miesto. U prvého datadisku Hearts of Stone bolo škrtanie obsahu asi najväčšie. Vývojári chceli túto expanziu pojať vskutku veľkolepo, ale boli producentom upozornení, že ich predstavy sú na obyčajné DLC príliš ambiciózne a tak ho museli radikálne upravovať. Nakoniec tak tento datadisk prišiel o celú polovicu naplánovaného obsahu. Čo sa týka druhého datadisku pod názvom Blood and Wine, ten zostal po príbehovej stránke zachovaný, avšak prišiel o celú pôvodne plánovanú močaristú oblasť. Tá mala aspoň trochu kompenzovať príliš idylický a rozprávkový svet provincie Toussaint. Čo si o týchto informáciách z prvej ruky myslíte? Mrzí vás, že tento obsah nakoniec chýbal, alebo bol The Witcher 3: Wild Hunt už aj tak už dosť rozvláčny a rozsiahly? Miles Tost nebol príliš konkrétny, ale je možné, že množstvo týchto bližšie nešpecifikovaných nápadov sa nestratilo a objavia sa v iných tituloch od tohto štúdia. Komentuj!