Register

A password will be e-mailed to you.

Filmový Warcraft bol z pohľadu hráčov jedným z najočakávanejších titulov roku. Očakávania boli naozaj vysoké a hoci to nakoniec nedopadlo úplne ideálne, o výraznom neúspechu sa nedá hovoriť. Práve naopak.

Wacraft stál 160 miliónov USD a k nim musíme pripočítať aj náklady na reklamu. Napriek mohutnému marketingu však film v USA vyložene prepadol a americká kritika ho taktiež skôr kritizovala ako chválila. V iných krajinách sa mu našťastie predsa len darilo o poznanie lepšie. Výrazného úspechu sa dočkal napríklad aj na Slovensku, či v susednom Česku, kde sa postaral o nové rekordy tohto roku, lenže v konečnom zúčtovaní ide o drobné položky, ktoré by ho nedokázali spasiť. To sa mu podarilo vďaka masívnym tržbám v Číne, ktoré ho dostali na aktuálnych 412,2 miliónov USD.

Doterajším maximom boli tržby Prince of Persia: The Sands of Time z roku 2010, ktoré dosiahli hranicu 336,4 milióna USD. Ani tie mu však nestačili na druhý diel. V prípade Wacraftu, ktorý ešte nemal premiéru na všetkých trhoch a jeho tržby stále nie sú konečné, to ale možno stačiť bude. Nie je to síce až taká vysoká suma, akú očakávali štúdiá Legendary Pictures a Blizzard Entertainment, ale úspech mimo USA naznačuje, že o túto látku je istý záujem.

warcraft-movie6-1200x675Ako sa vám páčil filmový Warcraft? Priali by ste si jeho pokračovanie?

Komentuj!