Register

A password will be e-mailed to you.

PlayStation 3 bola náročná herná generácia a konzola. Nielen pre hráčov, ktorí nezriedka dostávali nie ideálne fungujúce projekty, no aj pre samotných vývojárov. Najnovšie to potvrdil i Hideaki Itsuno.

Devil May Cry je tu s nami viac ako dve dekády Prvotina sa dostala na svetlo sveta rok po štarte nového milénia, využívala adekvátne platformu PlayStation 2 a tým pádom sa stala okamžitým akčným hitom s hutnou atmosférou. V nej ešte Hideaki Itsuno nefiguroval, oficiálne sa na post režiséra dostal v treťom diely a odvtedy túto úlohou (s výnimkou DMC) zastával pravidelne.

Itsuno hovorí, že autori zo štúdia Capcom dokázali využiť hardware prvého a druhého PlayStationu a vytvoriť tak krásne grafické efekty. To viac ale nebolo možné po príchode PlayStation 3 konzol. Režisér Devil May Cry 3 i 4 to najviac pocítil práve medzi týmito dvomi hrami. Štvorka totiž už vychádzala na novú generáciu konzol a podľa všetkého tvorcovia nemohli použiť aspekty, ktoré už mali vytvorené pre staršie verzie hry.

Začínali takpovediac od úplnej nuly a to pre nich pôsobilo ako náramné sklamanie. Nie je pritom ničím novým, že PlayStation 3 bol pre vývojárov technologickým orieškom kvôli architektúre, málokedy však zachádzajú do obdobných konkrétností. Najmä preto je zaujímavé počúvať podobné myšlienky od osoby, ktorá bola a stále je súčasťou herného priemyslu. Celý rozhovor venujúci sa viacerým témam si môžete pozrieť vyššie.

Komentuj!