Autori The Texas Chain Saw Massacre vysvetľujú ako doň vznikali zvuky Róbert Herda 10. februára 2023 Novinky To, že vzniká herná adaptácia ikonického míľniku slasher žánru, už nejakú dobu vieme. Nanešťastie, projekt nesúci názov The Texas Chain Saw Massacre doposiaľ ponúkol iba krátku a málovravnú gameplay ukážku. Najnovšie ale autori rozšírili naše povedomie o zvukovej stránke a umožnili nám nahliadnuť za oponu vývoja. Hoci celkom netušíme ako bude vyzerať gameplay jadro The Texas Chain Saw Massacre, autorské zoskupenie nám ho aktuálne nijako ani nerozširuje. Nezdá sa pritom, že by to mali v najbližšej dobe v pláne, takže si musíme vystačiť s prehlásením, že má ísť o asymetrický horor. Zverejnené útržky hrateľnosti pritom dávajú najavo, že by mohlo ísť o ďalšiu variáciu na koncept Dead by Daylight, ktoré k nám dorazilo ešte v roku 2016. Obdobná autorská voľba by ani nebola príliš prekvapujúca, keďže za týmto projektom stojí štúdio Gun Interactive. Pokiaľ by ste nevedeli o koho ide, môžeme upozorniť, že títo vývojári kedysi pracovali na titule Friday the 13th: The Game, ktorý taktiež bezbreho vykrádal koncept už spomenutého hitu. Navyše, po vzore Texaského masakru, ide o klasický slasher, ktorý formoval celý tento žáner. Aby sme ale prešli k podstate videa. To sa nesie v tematike “zachytávania zvuku hororu”. Vývojári pracovali s autentickými (dobovými) motorovými pílami, aby dokázali adekvátne odprezentovať hluk známy z pôvodného filmu. Vo videu autori podrobne rozoberajú celý proces získavania žiadaného zvukového výsledku a hoci to môže znieť jednoducho, v skutočnosti to bola neľahká úloha. Hra v tento moment nedisponuje oficiálnym dátumom vydania. Mali by sme sa jej ale dočkať v priebehu súčasného kalendárneho obdobia. The Texas Chain Saw Massacre sa pritom pozrie na osobné počítače, Xbox Series S, Xbox Series X, Xbox One, PlayStation 5 a aj PlayStation 4. Majiteľov Game Passu poteší i fakt, že sa v ňom titul objaví ihneď v deň vydania. Komentuj!