Wasteland 3 sa predstavuje Piraten 5. októbra 2016 Novinky Už iba niekoľko hodín nás delí od spustenia crowdfundingovej kampane pre hru Wasteland 3. Brian Fargo a jeho vývojársky tím InXile Entertainment pri tejto príležitosti vypustili do sveta nové informácie o staromilskom izometrickom RPG. Bude naväzovať na svojho predchodcu z roku 2014. Ako zrejme veľa z vás vie, toto nie je prvý pokus InXile Entertainment v oblasti crowdfundingu. Za sebou majú úspešnú kampaň pre Wasteland 2 a rovnako aj pre Torment: Tides of Numenera. Skúsení vývojári sa však tentokrát rozhodli zmeniť platformu pre svoju kampaň. Z veľmi známeho Kickstarteru presedlali na Fig. Ten môže byť pre radu z vás nový, pretože narozdiel od Kickstarteru je zameraný iba na hry, a taktiež je v ňom počet spustených kampaní obmedzený na minimum. Autori Figu tým chceli docieliť, že každý titul, ktorý sa na platforme objaví, bude stáť za pozornosť a zároveň ju od fanúšikov aj celú dostane. Dej hry sa bude odohrávať v post-apokalyptickom Colorade. Skupina rangerov s názvom Team November tu majú vykonať istú misiu a práve vy budete v strede diania. Colorado bude zaujímavé tým, že civilizáciu budete hľadať iba ťažko a v chladoch budete mať zo začiatku problém vôbec prežiť. No a čo povedal k novej hre sám Brian Fargo? Zo svojim štúdiom nechce priniesť iba rovnaký zážitok ako v minulom dieli. Samozrejme základ ostane rovnaký, takže izometrický pohľad a putovanie v malej skupinke bude zachované. InXile ale sľubujú ambiciózne vylepšenia. Ako prvé musíme spomenúť vylepšenú grafiku, ktorá v minulom dieli nepatrila zrovna k prednostiam hry. Autori sa taktiež nechali inšpirovať hrami Fallout 4 a XCOM 2. Preto plánujú upraviť herný zážitok tak, že vás z izometrického pohľadu presunú a kamera tak bude pri dialógoch sledovať postavy ako vo Falloute 4, prípadne sa priblíži k bojisku, aby detailnejšie zachytila dianie, tak ako v XCOME 2. Čo je ale to hlavné – autori plánujú zakomponovať multiplayer. Podľa ich slov to má v praxi fungovať tak, že v jednom svete môžu putovať 2 samostatné skupinky rangerov, kde každý z hráčov môže plniť úlohy a cestovať po mape nezávisle na tom druhom. Navzájom sa ale svojim konaním môžu ovplyvniť, a tým pádom aj upraviť priebeh plnenia úloh. Z tohto módu sa môže jeden hráč kedykoľvek odpojiť a pokračovať v hre vo svojom vlastnom svete. Znie to dobre, čo poviete? Teraz nám už len zostáva počkať, ako dopadne kampaň, a dúfať v úspech. Cieľ kampane je vybrať 2,75 miliónov dolárov a Fargo sa okrem tejto čiastky snaží získať aj vydavateľa, ktorý by uhradil časť nákladov na vývoj. Komentuj!