Register

A password will be e-mailed to you.

Aj vy s nostalgiou spomínate na kultovú klasiku menom Diablo II? Myslíte si, že tretiemu dielu série sa nepodarilo dosatočne verne zachytiť atmosféru jeho predchodcu? Máme pre vás dobrú správu. Už onedlho sa totiž dočkáme poctivého Diabla v modernom šate v podobe počinu The Curse of Tristram. A to úplne zdarma.

The Curse of Tristram je pripravovaný herný mod založený na StarCraft II engine. Fungovať bude na princípe máp pre službu StarCraft Arcade, ktorá je dostupná cez klient hry StarCraft II. Na prístup vám pritom stačí aj bezplatná Starter Edition verzia druhého StarCraftu, The Curse of Tristram si teda bude môcť každý zahrať úplne zadarmo. Prvá verejne dostupná verzia by sa mala objaviť už v lete 2016.

Za týmto projektom stojí Kanaďan pod prezývkou egod a okrem občasnej výpomoci pri 3D modeloch pracuje na The Curse of Tristram úplne sám. A podľa najnovšej ukážky z hry zverejnenej len pred niekoľkými minútami to vyzerá tak, že napriek netradičnému spojeniu Diabla so StarCraft enginom sa mu skutočne podarilo skvelo zachytiť atmosféru pôvodných dielov série.

V súvislosti s The Curse of Tristram sa automaticky ponúka otázka, ako na tento projekt zareaguje Blizzard. Najmä ak veríme klebetám, že štúdio pracuje na vlastných remastroch svojich starších hier. Rozhodli sme sa teda vyspovedať priamo tvorcu tohto projektu, ktorý pre magazín somhrac.sk odpovedal na zopár otázok.

Podľa vlastných slov sa egod spolieha na to, že pre Blizzard a jej službu Arcade by bol tento projekt dobrou reklamou. „StarCraft II je RTS titul a iba vďaka ich skvelému editoru je možné s ním robiť čokoľvek,“ vysvetľuje. „Som presvedčený, že v Blizzarde radi uvidia, že sa mi podarilo pretvoriť RTS hru na hack and slash titul.“ V jeho prospech hovorí aj fakt, že Blizzard zo služby Arcade doteraz nestiahol fanúšikovský remake tretieho Warcraftu. Egov tiež tvrdí, že Blizzard o The Curse of Tristram už dlhšie vie a na oficiálnych fórach mu dokonca niektorí zamestnanci Blizzardu vyjadrili podporu.

Zároveň však priznáva, že s Blizzardom nechce mať problémy. „Milujem Blizzard, milujem sériu Diablo a pokiaľ sa rozhodnú tento projekt zastaviť, budem to rešpektovať,“ tvrdí egov. Zároveň zdôrazňuje, že The Curse of Tristram nie je kópiou druhého Diabla. Dej sa odohráva až po konci príbehu datadisku Lord of Destruction, takže pôjde o úplne nový obsah. Menšími zmenami prejde aj samotný gameplay. Upravený bude napríklad systém synergií a oproti Diablu II bude kladený väčší dôraz na výbavu.

Ak by ste chceli The Curse of Tristram podporiť, môžete sa stať sponzorom tohto titulu na službe Patreon. Suma záleží len na vás, pričom štedrejší sponzori dostanú výhody napríklad v podobe ich spomenutia v titulkoch, prístupu do súkromných alpha testov priamo s autorom či unikátnych in-game predmetov pomenovaných podľa darcu.

Pre najnovšie informácie o hre naďalej čítajte nás magazín alebo sledujte Facebook stránkuYouTube kanál autora.

Komentuj!