Register

A password will be e-mailed to you.

Kto vlastnil prvú PlayStation, ten pravdepodobne poznal pretekársku arkádu Rollcage. Je pravdou, že sa hra okrem PlayStationu dostala aj na PC, no hlavná pozornosť sa upierala na práve na konzolovú verziu. Netrvalo dlho a prvý diel vystriedalo pokračovanie nazvané Rollcage Stage II, no následne sa po značke zľahla zem. V roku 2002 sme sa od štúdia Attention to Detail, autorov Rollcage dočkali podobnej záležitosti nazvanej Firebugs, no išlo o ich predposledný počin, keďže štúdio ukončilo svoju činnosť iba o rok neskôr. Séria Rollcage však po sebe zanechala celkom silný odkaz, a tak sa v hlavách talentovaných fanúšikov a bývalých členov Attention to Detail zrodil nápad urobiť duchovného nástupcu pomenovaného ako GRIP.

Ak o titule GRIP nepočujete po prvý raz, je to iba dobre. Hra od štúdia Caged Element je totiž už dva roky dostupná na Steame prostredníctvom Early Access prístupu. My sme sa jej venovali v našom preview, takže ak neviete, čo od tohto počinu čakať, náš starší článok vám ponúkne potrebné informácie. Dôležitou správou z dnešného dňa je, že akčné preteky GRIP konečne dospeli do finálneho štádia vývoja a opustia predbežný prístup. Fanúšikovia sa konečne dočkajú finálneho produktu, a to už túto jeseň. Presný dátum vydania sme sa však ani v novom videu nedočkali, no aspoň vieme, kedy približne sa hry dočkáme.

Pri vydaní hra ponúkne 19 jedinečných tratí, 15 rozličných vozidiel, 11 zbraní a umožní vám dosiahnuť rýchlosť až 1 234 kilometrov za hodinu. GRIP poháňa Unreal Engine 4 a okrem PC dorazí aj na PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch. V prípade konzol od Sony a Microsoftu máme počítať aj s podporou výkonnejších variant.

Zdroj: Wccftech

Komentuj!

O autorovi

Prvé skúsenosti s hrami Martin zaznamenal v podobe napodobeniny NESu, ktorá niesla meno "Mortal Kombat III", ku ktorej bol pribalený cartridge žltej farby s 999 hrami. Medzi nimi sa nachádzali klasiky ako Mario, Duck Hunt, Double Dragon a pod. Neskôr zakotvil pri PC a PlayStatione, ktorého fanúšikom je dodnes. Herná scéna Martina baví aj v súčasnosti, novinky sleduje dennodenne a okrem hier sa venuje fotografovaniu. Od septembra 2016 pôsobí na pozícii šéfredaktora somhrac.sk.

Súvisiace príspevky