Rocket League odkladá cross platform skupinové hranie Jozef Moravec 20. októbra 2018 Novinky Cross platformové hranie pre Rocket League bolo odložené a dočkáme sa ho zrejme až niekedy v priebehu budúceho roka. Hráči si budú musieť ešte chvíľu počkať na spoločnú skupinovú zábavu naprieč napriek platformami Xbox, PC a Nintendo Switch. Čo stojí za týmto rozhodnutím? Cross platform hranie, teda hranie jednej hry na niekoľkých platformách, zdá sa, nie je také jednoduché uviesť do praxe. Aktuálnym problémom, je že hráči rôznych platforiem nemôžu spolu tvoriť party skupinu. V prípade Rocket League spočíva hlavný problém v RockeID, ktorá je základným kameňom pri cross-platformovom hraní. Pôvodný sľub vyriešenia previazania spomínanej trojice platform tak vývojári zo štúdia Psyonix do konca roka s určitou nestihnú naplniť. Aj keď je už základ viac-menej hotový, úplné dotiahnutie technických detailov ešte viazne a hranie by v tomto stave nemuselo byť stabilné. Spomínaný odklad však nemusí byť však úplne na škodu. Spoločnosť Sony najnovšie ohlásila, že plánuje umožniť cross-platformové hranie v rámci titulu Fortnite a tak svitá nádej pridať do systému aj konzolu PlayStation a uzavrieť kruh. Ako to všetko nakoniec dopadne, si však ešte chvíľu počkáme. Komentuj!