Register

A password will be e-mailed to you.

Keď v roku 2002 vývojári z Illusion Softworks na čele s Danom Vávrom priniesli hráčom herný počin Mafia, zrejme ani sami netušili, aký úspech s nim dosiahnu. Predvlani sme sa dočkali už tretieho dielu, tentokrát pod taktovkou kalifornského štúdia Hangar 13. A momentálne už vieme, že v pláne bol i štvrtý diel, ktorý sa mal odohrávať v Las Vegas.

Mafia III sa dočkala vo svete skôr priemerného prijatia a jedným z nápadov ako posunúť značku Mafia správnym smerom bolo zasadenie príbehu do Las Vegas sedemdesiatych rokov. To aspoň vyplýva z kompletného článku o problematickom vývoji tretej Mafie, ktorý zverejnil herný portál Kotaku. Plán štúdia bol každopádne jasný. Buď sa začne pracovať na ďalšom dieli série Mafia, alebo vznikne úplne nový titul. Autori si nakoniec vybrali druhú možnosť a začali práce na špionážnom titule Rhapsody. Ten sa však neskôr pretransformoval až do prekombinovane pôsobiacej superhrdinskej záležitosti a práce na ňom boli nakoniec ukončené. To kam nás v budúcnosti zavedie značka Mafia, však ostáva pre túto chvíľu záhadou.

Komentuj!