Tvorcovia Prey for the Gods museli zmeniť kvôli Bethesde názov hry f4lcrum 25. mája 2017 Novinky Kickstarový projekt nezávislých vývojárov z No Matter Studios, Prey for the Gods, musel zmeniť názov na Praey for the Gods. Bethesde a spoločnosti Zenimax, pod ktorú Bethesda patrí, sa totiž nepozdávalo použitie slovíčka Prey v názve. O hre Prey sa v posledných týždňoch hovorí viac než dosť. Dlho čakávaný titul obstál viac než slušne aj v našej recenzii. No a na úspechu tejto značky sa mal podľa spoločnosti Zenimax viezť aj ohlásený indie titul Prey for the Gods. Tipujete správne, jablkom sváru je slovíčko Prey. Značku Prey si spoločnosť Zenimax zaregistrovala ešte pri vydaní rovnomenného titulu Prey v roku 2006. So súčasným titulom Prey má pritom spoločný len úderný názov, pričom Prey znamená v slovenčine korisť. Zenimax je neslavne známa svojimi súdnymi procesmi (napríklad od firmy Oculus vysúdili 500 miliónov dolárov). Tomuto sa malé vývojarské štúdio chcelo radšej vyhnúť a preto došlo k zmene názvu. Žiadna dramatická zmena sa však nekoná, kedže autori ho šikovne zmenili z Prey for the Gods na Praey for the Gods. Hra sa bude vyslovovať rovnako a zároveň vznikla zaujímavá slovná hračka pretože “pray” znamená modliť sa. U tejto hry to dáva logiku, kedže jej jadro je postavené na náročných súbojoch s obrovskými bossmi. Pri tomto riešení je aj vlk sýty a ovca celá. Zenimax nestratil práva na ochrannú známku a No Matter Studios nemuseli vymýšľať nič nové. Navyše, táto bezplatná reklama im môže v konečnom dôsledku aj pomôcť. Napriek tomu však celá kauza pôsobí trochu absurdne. Komentuj!