Register

A password will be e-mailed to you.

Rocket League dokazuje svoju popularitu aj na platforme Xbox One, kde vyšla iba nedávno – 17. februára. Vývojári zo Psyonix oznámili dosiahnutie milióna unikátnych hráčov na Xbox One za necelých 20 dní od vydania. 

O plánoch príchodu Rocket League na Xbox One, po PC a PS4, sme na našom webe písali ešte minulý rok. Tri mesiace po tom už štúdio Psyonix prichádza s prvými číslami.

Milión unikátnych hráčov však neznamená, že sa muselo predať aj milión kópií Xbox verzie. Rocket League sa dá totiž hrať aj na rozdelenej obrazovke dvoma hráčmi. Tým pádom je každý z nich braný ako unikátny podľa Xbox gamertagu. Napriek tomu je toto číslo za necelý mesiac fantastický úspech.

26. februára dosiahol Rocket League predaj naprieč platformami výšky 4 miliónov kópií. Hru si dovedna zahralo 12 miliónov hráčov. Treba zohladniť fakt, že rozpočet na vývoj stál “smiešne” $2 000 000. Aj bez väčšej marketingovej kampane už hra štúdiu Psyonix vyniesla viac ako $70 000 000! Kľúčovým malo byť práve zaradenie Rocket League do ponuky PS Plus počas minulého leta, čo ju sprístupnilo mase hráčov zdarma a stal sa z nej hit.

Do zarobenej sumy samozrejme nerátame iba tržby z predaja hry ako takej, ale aj predaje rozšírení v podobe nových aútičiek. Revenge of the Battle Cars, Supersonic Fury a Chaos Run idú po $4, rozšírenie Back to the Future po $2.

4 dni dozadu bol ohlásený aj Rocket League Championship s prize poolom v hodnote $75,000. Má sa jednať o oficiálnu, komunitnú ligu so sezónami trvajúcimi 3 mesiace. Viac informácii nájdete na webe rocketleagueesports.com.

Komentuj!