Register

A password will be e-mailed to you.

Kampaň projektu Battalion 1944 na Kickstarteri skončila minulý týždeň, konkrétne 3. marca. Štúdio Bulkhead Interactive splnilo svoj prvotný cieľ na neuveriteľných 317%. To mu vynieslo v prepočte sumu £317 218 (410 055 EUR), zozbieranú za pomoci približne 10 000 prispievateľov.

Podľa slov vývojárov, crowdfundingový úspech hry Battalion 1944 na Kickstarteri umožní vývojárom vyzvať do boja najväčšie FPS tituly súčasnosti. Pri kampani vopred deklarovali tento súhrn čiastkových cieľov, z ktorých väčšina bohužial zostala nenaplnená:

  • £225 000 — obsadenie pozície “full-time community manager”
  • £250 000 — hyper-realistický dym a explózie
  • £275 000 — pridanie mapy Currahee Mountain Bootcamp, inšpirovanej seriálom Band of Brothers
  • £300 000 — multiplayer spracovanie udalostí z D-Day
  • £325 000 –britské jednotky. Nové druhy bojovníkov a zbraní (napr. puška Lee-Enfeild a samopal Sten)
  • £350 000 — ďalšie kozmetické vylepšenia
  • £400 000 — spracovanie východného frontu (vrátane ruských vojakov a zbraní, napr. pištol PPSh-4)
  • £500 000 — “Behind Enemy Lines” offline mód (boj proti vlnám AI nepriateľov)
  • £600 000 — pridanie Pacific Theater (boje proti Japoncom vo vodách Pacifiku, v juhovýchodnej Ázii a Číne)
  • £1 200 000 — Single-player kampaň

12771574_987538657991375_3408041952455956086_o

“Dôvodom pomerne vysoko stanovených súm čiastkových cieľov je fakt, že tvorba postáv a celkovo tvorba nového obsahu sú pri vývoji veľmi nákladnými položkami. Práce na Battalion 1944 si nezľahčujeme. Chceme ju robiť poctivo a bez kompromisov,” povedal výkonný producent Joe Brammer. “Ak chceme byt v súperom rebríčkoch pre Activision a DICE, s ich mega úspešnými hrami BattlefieldCall of Duty, potrebujeme vybudovať kvalitu na ich úrovni, čo stojí nemalé peniaze. Nadizajnovanie všetkých setov bojovníkov s ich customizáciami, custom tvárami, zbraňami, hlasmi, ich implementácia do hry, tvorba mapy, prostredia a herných módov – to všetko stojí peniaze.”

Brammer pokračoval informáciou, že v poslednej dobe bolo štúdio Bulkhead Interactive oslovené zo strany viacerých “veľmi veľkých” vydavateľov videohier. Tí chceli údajne prediskutovať dohodu, pomocou ktorej by sa do hry podarilo dostať aj britské a ruské jednotky/mapy. Brammer zdôraznil, že tieto spoločnosti sú zamerané na hráča a nemajú záujem zasahovať do kreatívnej slobody vývojárov.

Bohužiaľ, cieľ ponúknuť single-player kampaň  za £1 200 000 Brammer vôbec nekomentoval, teda asi nebude súčasťou spomínaného “mystického dealu”. Aj keď stále môžeme dúfať v zázrak.

Napriek tomu, že oficiálna Kickstarter kampaň už skončila, štúdio v nadchádzajúcich dňoch založí Paypal stránku pre zábudlivcov, cez ktorú sa bude dať počas jedného týždňa dodatočne prispieť.

Dianie okolo tohto sľubného WWII FPS titulu budeme sledovať aj naďalej. Battalion 1944 je predbežne očakávaný v máji 2017, na Xbox One, PlayStation 4 aj PC.

Komentuj!