Register

A password will be e-mailed to you.

Akcia Titanfall na seba strhla pri svojom oznámení veľkú pozornosť. Multiplayerová akcia, ktorá pre spestrenie hrateľnosti dovolila hráčom privolať si titana a pustiť sa do nepriateľov vo vlastnom obrnenom “plecháčovi”. Prvý diel bol exkluzívny pre platformy od Microsoftu, no už dlhšiu dobu je jasné, že pokračovanie príde aj na konzolu PlayStation 4.

Titanfall vytvorilo štúdio Respawn Entertainment, ktoré vytvorili “odpadlíci” z Infinity Ward, ktoré pravidelne zásobuje hernú scénu novými pokračovaniami Call of Duty. I z toho dôvodu bolo logické, že sa Jason West a Vince Zampella rozhodli svoju prvú hru v novom štúdiu založiť na multiplayeri, ktorý je v CoD považovaný za to najlepšie. Krok to bol bez najmenších pochýb správny, Titanfall zabodoval, vďaka čomu sa i dnes teší medzi hráčmi veľkej obľube, vyše 10 miliónov predaných kópií hovorí samo za seba. Jedinou vecou, ktorú hráči i recenzenti hre vyčítali bolo použitie staršieho Source engine, ktorý už na vtedajšiu (rok 2014) špičku skutočne nemal. Titul vyzeral dobre, to určite áno, navyše vďaka použitému engine nebol veľmi náročný, no hráči považujúci grafickú stránku za tú najdôležitejšiu mali plné ústa rečí.

I keď prvá hra nepriniesla nič skutočne revolučné (ak nerátame titanov, no z môjho pohľadu to revolúcia nebola), všetko čo ponúkla bolo vyladené a fungovalo skutočne výborne.

Už dlhšiu dobu je jasné, na základe potvrdenia samotných autorov, že je v príprave pokračovanie, na ktoré sa môžu tešiť aj majitelia PlayStation 4, kam sa prvý diel vďaka exkluzivite nedostal. Na pokračovaní sa pracuje už od roku 2014, kedy skončili práce na prídavkoch pre prvú hru.

image

V novom rozhovore pre magazín Forbes potvrdil Jesse Stern, scenárista Respawn Entertainment príbehovú kampaň, o ktorej povedal: “Robíme čo môžeme aby sme priniesli víziu globálnej koloniálnej vojny, prerozprávanie príbehu americkej revolúcie a americkej občianskej vojny vo vesmíre.” Zaujímé tvrdenie, no uvidíme ako to autori zvládnu preniesť do hry, presvedčiť o kvalitách singleplayer kampane nebude úplne jednoduché, najmä ak je (aspoň doposiaľ) Titanfall multiplayerovou záležitosťou a pre autorov to najdôležitejšie, čo je potvrdené aj pre pokračovanie. “Multiplayer bude ešte lepší, ako tomu bolo po prvý krát“, dodáva Stern.

2451773-titanfall+screen+4

Nezostáva nám nič iné, ako počkať na oficiálne predstavenie, ktoré pravdepodobne nebude príliš vzdialené, nakoľko má Titanfall 2 výjsť už tento fiškálny (hospodársky) rok, čo znamená v rozmedzí od 1. apríla 2016 do 31. marca 2017. S najväčšou pravdepodobnosťou dôjde k odhaleniu na novej akcii spoločnosti EA (nakoľko je táto spoločnosť vydavateľom Titanfallu), ktorú nazvali EA Play.

Zdroj: Forbes

Komentuj!