Grafické porovnanie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. PS4 vs Xbox One vs PC Majo 19. augusta 2015 Novinky Konami vydalo oficiálne screenshoty s porovnaním jednotlivých verzií nového Metal Gear Solid. Priepastné rozdiely sú viditeľné najmä medzi PS4 a PS3 verziami, kde nižšie rozlíšenie PS3 verzie pôsobí kostrbato a nedetailne. Ďalším rozdielom je dohľadnosť a detaily v diaľke. Chýbajú napríklad efekty ako je Depth of Field, Antialising, Anizotropné filtrovanie a podobne. Čo sa týka výkonu, ten je ilustrovaný v nssledovnej tabulke. Playstation 3 a Xbox 360 bežia v 720P na 30FPS, čo je celkom pochopitelné vzhľadom na vek týchto platforiem. Každopádne ešte stále je to celkom slušný výsledok. Playstation 4 pobeží v 1080p pri 60FPS, pričom Xbox One bude bežať v 900P, čo je horšie rozlíšenie o celých 180 pixelov, no snímky za sekundu budú rovnaké – 60FPS. PC samozrejme dominuje a obmedzený budete maximálne tak vaším hardware-om. Rozlíšenie môžete ťahať až do 4k, tzn. 3840×2160. Pri FPS je v tabulke uvedené “60FPS MAX“. Ťažko povedať, či to v Konami myslia tak, že je tam limit na 60FPS, alebo je to myslené tak, že vám hra môže bežať na 60 a viac FPS. PS4 PS3 PS4 vs PS3 PS4 vs PS3 PS4 PS3 PS4 PC PS4 PC PS4 vs PS3 PS4 vs PS3 Xbox One Xbox 360 Xbox One Xbox 360 Xbox One vs Xbox 360 Xbox One vs Xbox 360 Xbox One vs Xbox 360 Xbox One vs Xbox 360 PC vs PS4 PC vs PS4 PC vs PS4 PC vs PS4 Zdroj: Konamijp, Vlastný. Komentuj!