Register

A password will be e-mailed to you.

Pre porovnanie, online survival hra Rust prelomila milión predaných kópií 2 mesiace po sprístupnení “early access” na Steame v roku 2014. Ark: Survival Evolved sa to podarilo za necelý mesiac.

Jesse Rapczak, spoluzakladateľ Studio Wildcard, uvádza dôvody doterajšieho úspechu hry Ark: “Pri načasovaní nového filmu Jurassic World je momentálne téma dinosaurov veľmi populárna, takže načasovanie vydania Ark: Survival Evolved bolo tak trochu zámerom. Chceli sme byť najväčšou “dino” hrou na trhu už okolo leta.  Letný výpredaj na Steam zohral vraj tiež svoju úlohu a dopomohol predaju, aj keď Ark bol zvýhodnený iba počas 1 dňa.

ARC

Hlavný dôvod skorého úspechu hry je podľa neho úplne jednoduchý: “Veľký počet ľudí streamovalo svoje zážitky z hry počas tohto obdobia. Hra je ako stvorená na streamovanie, keďže sa v nej dá zabávať dlhé hodiny veľkým počtom rozmanitých činností.” Následne dodal, že hra bola dizajnovaná na streamovanie, pričom systém kmeňov v Ark ešte podporuje zdieľanie a šírenie videí z hry medzi ľuďmi.

“Jedným z dôvodov, prečo je Ark odlišný od iných survival hier, ako napríklad Rust, je že hra naozaj podporuje spoluprácu a skupinové skúmanie krajiny,” dodal Kennedy. “Mnoho ďalších survival hier nie je v skutočnosti orientovaných na spoluprácu medzi hráčmi. Skôr sa zameriavajú na sólo prežitie. V tom je Ark jedinečná hra, lebo môžte robit množstvo vecí hromadne ako dedina, kmeň či skupina.”

V nasledujúcich mesiacoch má hru obohatiť ďalší zaujímavý obsah – oblasť močiarov, snežná oblasť, nové druhy dinosaurov a vodných príšer.

 

Komentuj!