Register

A password will be e-mailed to you.

Po roku od vydania sa o slovo hlásia vývojári titulu Marvel’s Guardians of the Galaxy. Akčného lineárneho počinu, ktorý ale kládol veľký dôraz na rozprávania príbehu. Ako sa tvorili charaktery prítomné v naratívnom rozprávaní?

Vývojári z Eidos-Montréal pred týmto komiksovým projektom pracovali na Shadow of the Tomb Raider, čiže na finále novej trilógie s Larou Croft v hlavnej úlohe. Údajne bolo pre nich mimoriadne osviežujúce vytvárať niečo humorné a žánrovo ľahšie ako skutočne vážny záver Larinho nového dobrodružstva, ktoré odštartovalo v roku 2013.

Kasper Hartman, hlavný scenárista, ďalej hovorí, že bolo pomerne náročné písať päť hlavných postáv, nakoľko to vytvára úplne inú dynamiku ako keď pracujete iba s jedným ústredným protagonistom. Zhruba 5 minút trvajúce video s komentárom Kaspera je venované ďalším podrobnostiam písania príbehu tejto akčnej záležitosti, takže v prípade, že vás niečo podobné zaujíma, máte ideálnu možnosť pozrieť sa za oponu kreatívnej tvorby.

Komentuj!