Rise of the Rōnin približuje svoj súbojový systém Róbert Herda 25. februára 2024 Novinky Jedna z očakávaných exkluzivít (pravdepodobne časových) už čoskoro vyjde na konzolách PlayStation 5. Povstanie Ronina však ešte pred oficiálnym štartom približuje kontúry bojovania prítomného v hre. Štúdio Team Ninja je známe tým, že sa tituly z ich produkcie primárne zaoberajú stretmi s protivníkmi. Či už ide o Nioh, Wo Long alebo Stranger of Paradise, akčný element je v nich hojne zastúpený. Veľmi podobne bude na tom aj Rise, o ktorom vývojári hovoria ako o kulminácií ich dlhoročných skúseností. Inšpiráciu na zbrane a bojové postoje autori čerpali priamo z histórie. Práve vďaka tomu sa môžete tešiť na katany, oštepy, avšak aj modernejšie pušky prinášajúce svieži vietor do zavedeného a funkčného konceptu. Ďalšou zaujímavou invenciou je prítomnosť spolubojovníkov. Tí nielenže pomáhajú pri nepriateľských stretoch, dokonca sa môžete v reálnom čase prevteliť do ich kože a ovládať jednotlivé pohyby sekundárnych postáv. Podľa autorov má niečo podobné veľké využitie v rámci početných bitiek. Táto mechanika ich stála nemalé úsilie, avšak nakoniec je jej prítomnosť k úžitku veci. Rise of the Rōnin je naplánované na dvadsiateho druhého marca 2024, pričom sa nezdá, že by malo dôjsť k odkladu. Ostatne, autori na počine pracujú už dobrých deväť rokov, čo by nám mohlo naznačovať, že sa dočkáme poriadnej porcie žánrovej zábavy od najpovolanejších. Komentuj!