Register

A password will be e-mailed to you.

Headset od spoločnosti Sony je konečne tu a najmä preto naň japonská korporácia upozorňuje krátkou reklamou. Brilantný zážitok a ultimátna imerzia, ktorá sa len tak nevidí, o tom by malo byť PlayStation VR2.

Tentokrát ide o niečo skutočne miniatúrne. Celé marketingové video trvá iba pätnásť sekúnd a skladá sa zo sledu záberov z hier, ktoré sú dostupné na aktuálnej konzolovej virtuálnej realite. Primárne však šlo o to upozorniť na fakt, že PS VR2 práve dnes vstúpilo do oficiálneho predaja a nájdete ho v rôznych kamenných obchodoch či digitálnych predajniach.

Pokiaľ stále nad kúpou váhate, môžeme upozorniť na pozitívne reakcie zo zámoria i z tunajších končín. Nový headset je podľa všetkého solídnym úspechom a krokom vpred (oproti minulému zariadeniu), pričom počiatočná súpiska hier ponúka dostatok rozmanitosti i žánrovej rôznorodosti.

Napriek tomu ale pripomíname, že budúcnosť virtuálnej reality primárne tkvie v rukách vývojárov, ktorí budú mať za úlohu pripraviť zážitky určené pre toto zariadenie. Bez nich totiž headset zapadne podobne ako aj ten predchádzajúci a o veľkú revolúciu zákonite nepôjde.

Dúfajme preto, že Sony má tentokrát jasný plán a v zálohe i niekoľko exkluzívnych počinov vychádzajúcich priamo z ich produkcie. Ostatne, Horizon Call of the Mountain môže byť prvou lastovičkou, ktorá ak zafunguje, bude predznamenávať príchod ďalších obdobných projektov. Recenzie pritom naznačujú, že ide o kvalitnú hru, ktorá síce nepatrí medzi tie najzásadnejšie, v takto rannej fáze ale môže dopomôcť predajom a následne stimulovať autorské zoskupenia k tvorbe ďalších VR záležitostí.

Komentuj!