Česká adventúra Subsequence sa predstavuje Adam Hambálek 23. apríla 2022 Novinky Hlavný programátor českého štúdia ZOEMI Games, Jakub Pilař, predstavil svoj prvý veľký projekt pod názvom Subsequence, ktorý je inšpirovaný, podľa jeho vlastných slov, takými počinmi ako sú Half Life a Syberia. Jakub Pilař zo štúdia ZOEMI Games popisuje tento titul vlastnými slovami takto: „Subsequence je lineárna singleplayer 3D príbehová adventúra, odohrávajúca sa v podzemnom výskumnom stredisku, horiacej výťahovej šachte, v zatopenom zásobovacom tuneli, na toalete, alebo vo vesmíre…“ Ocitneme sa v úlohe hlavnej hrdinky Vicky, ktorá zhodou okolností uviazne v podzemnom komplexe laboratórií, ale ako to už v podobných adventúrach býva, veci sa zakrátko pokazia a Vicky je nútená bojovať o svoj holý život. Čo sa týka hrateľnosti, tak nás bude čakať prieskum prostredí, logické hádanky a zbieranie a používanie predmetov. Dočkať by sme sa mali taktiež i humornejších sekvencií, keďže autori nemali v pláne nám naservírovať príliš napínavý a nervydrásajúci príbeh. Samotná adventúra Subsequence je postavená na známom engine Unity a vývojári na nej pracujú dlhých sedem rokov, keďže sa už dvakrát stalo, že vývoj bol kompletne reštartovaný. Každopádne by sme sa jej mali dočkať už tento rok na Steame, aj s kompletnou českou lokalizáciou vrátane dabingu, keďže vývojári chcú vydanie stihnúť ešte na tohtoročné Vianoce. Komentuj!