Register

A password will be e-mailed to you.

Služba Nintendo Switch Online je majiteľom rovnomennej konzoly veľmi dobre známa. Okrem možnosti hrať online súčasti jednotlivých titulov na tejto platforme, si však môžete vyskúšať a kompletne prejsť viac ako stovku klasických NES (Nintendo Entertainment System) počinov. Medzi nimi nájdete napríklad fantastické akčné RPG tradičného strihu The Legend of Zelda: A Link to the Past alebo pôvodného Super Maria, prípadne Donkey Konga. Túto službu ale v aktuálnom mesiaci čaká solídne rozšírenie. Čoho presne sa dočkáme?

Hneď na úvod musíme upozorniť na fakt, že nepoznáme presný dátum vydania tejto pomyselnej expanzie. Zástupcovia Nintenda iba prezradili, že to bude niekedy pri konci terajšieho októbra. Každopádne, dokážeme vám priblížiť obsah dodatku, ktorý ale nebude súčasťou tradičného Nintendo Switch Online. Za nasledujúce tituly si tak priplatíte určitú sumu a opäť vás musíme sklamať, nakoľko nevieme akú presne. Tak či onak, pribudnú tituly z Nintenda 64 a Segy Mega Drive, pričom minimálne v prvom prípade ide o skutočné nadčasové klasiky.

Prostredníctvom online služby si zahráte napríklad The Legend of Zelda: Ocarina of Time, ktorej metascore sa pohybuje na hodnote 99 %, čím sa tento projekt radí medzi tie najlepšie tituly všetkých čias. Je síce otázne ako dobre svojský akčný titul s logickými hádankami a príjemnou rozprávkovou prezentáciou zostarol, no minimálne by mal zaujímať herných historikov a nadšencov pre túto sériu. Taktiež si budete môcť prejsť pôvodnú edíciu Maria 64, ktorá je pre zmenu radená medzi tie najzásadnejšie platformové tituly. Kompletná ponuka je naozaj pestrá a nájdete v nej množstvo skutočných legiend formujúcich žánrové a dizajnové pravidlá, s ktorými sa v rámci herného priemyslu stretávame dodnes.

Taktiež sa môžeme domnievať, že cenovka bude nastavená rozumne, nakoľko i samotné Nintendo Switch Online stojí iba 4 eurá na mesiac. Je možné, že rozšírenie bude stáť polovicu, prípadne sa bude predávať prostredníctvom akéhosi zvýhodneného bundlu. Čo však hovoríte na takýto ťah od japonského Nintenda? Priali by ste si, aby sa tieto tituly dostali do tradičnej ponuky alebo rešpektujete obdobný marketingový ťah zástupcov firmy?

Komentuj!