Register

A password will be e-mailed to you.

Českí herní vývojári v minulosti už niekoľkokrát dokázali, že dokážu vyprodukovať naozaj kvalitný počin. Môžeme zaspomínať na legendárny akčný titul so silným mafiánskym príbehom, na ktorého vývoji sa podieľal Daniel Vávra, Mafia, tiež by sme mali spomenúť vojnové FPS Vietcong alebo aj strieľačku určenú náročnejším hráčom, Hidden and Dangerous, kde bol opäť zakomponovaný Vávra. Najnovšie sa snažia zlaté české ručičky vytvoriť vlastné príbehové RPG, ktorého názov znie LostHero. 

Autor celého projektu, Pavel Strnad, sa nechal počuť, že na svojej prvotine pracuje už dva a pol roka. Najväčší problém mu vraj robilo príbehové pozadie, nakoľko aj vo svojom prezentačnom videu tvrdí, že po stránke hrateľnosti je už titul takmer hotový. Príbeh však stále nemal ucelenú podobu, no tento problém pomohol hlavnému tvorcovi vyriešiť titul Dark Souls, vďaka ktorému si poprepájal svoje myšlienky. Momentálne už má premyslené celé univerzum, ktorého názov znie Lost Wardenia. V krátkosti nám predstavil aj hlavné rasy a prisľúbil, že celý príbeh bude veľmi emotívny a bude sa odvíjať najmä od hráčových rozhodnutí.

Hrateľnosť by mala byť veľmi podobná tej v Dark Souls. Minimálne súbojový systém je prirovnávaný k tomuto veľmi náročnému a bezpochyby kvalitnému titulu. Z videí je však zrejmé, že pôsobí omnoho menej ťažkopádne a teda plynulejšie, no náročnosť by mala byť zachovaná. LostHero bude pritom v súbojoch vždy férový a umožní hráčovi rozhodnúť sa aký postup si zvolí. Bude môcť hrať sám alebo v kooperácii s až štyrmi hráčmi.

Hoci je, aj podľa niektorých recenzentov hrateľnosť v najlepšom poriadku, teda postavy plynulo bežia, bojujú, vytvárajú útočné pohyby a ovládanie skvelo reaguje, samotný vývoj je veľmi drahý a nadšení tvorcovia potrebujú prostriedky na zdarné dokončenie celého projektu. Autori si stanovili cieľ sto tisíc českých korún, pričom odmenou za dosiahnutie tejto finančnej čiastky bude česká lokalizácia hry. Síce nie dabing, no aspoň české titulky.

Ďalší cieľ je stanovený na dvesto tisíc korún, pričom odmenou bude editor máp, a ak sa vyzbiera tristo tisíc, autori pridajú herný mechanizmus, vďaka ktorému budeme môcť zbierať suroviny a vytvárať z nich pasce. Za štyristo tisíc sa dočkáme Tower Defense prvkov, no a za šesťsto tisíc bude k dispozícii ženská postava. Pokiaľ vás tento český titul zaujal, tak ho môžete podporiť priamo prostredníctvom stránky na startovac.cz. Autori by hru radi vydali prostredníctvom Early Access na Steame a my im prajeme veľa šťastia pri dokončovacích prácach na ich nádejne sa javiacom projekte.

 

Komentuj!

O autorovi

Veľký fanúšik hier, ktorý si dokáže rovnako užiť temnú adventúru ako aj futuristické FPS. Hry hrávam v podstate od malička a asi aj preto som si k nim vybudoval veľký vzťah a stali sa aj mojou najväčšou vášňou. Okrem hier samozrejme obľubujem filmy a miestami si prečítam dobrú knihu. No hry budú mať v mojom srdci vždy najväčšie miesto.

Súvisiace príspevky