Register

A password will be e-mailed to you.

Mladá herečka menom Bella Ramsey rezonovala filmovým a seriálovým svetom už nejakú dobu. Zanietení diváci HBO tvorby ju mohli poznať napríklad z Game of Thrones, kde sa objavila na niekoľko sérií ako Lyanna Mormont. Úplne najaktuálnejšie sa však ukázala hráčom i fanúšikom ako Ellie v seriálovej adaptácii The Last of Us. Najmä kvôli tomu ide o nadmieru skloňované meno, ktoré, logicky, japonské Sony dokáže využiť k šikovnému promovaniu vlastných produktov. A práve to teraz prišlo.

Hoci sa na mnoho produktov a herných titulov zabudne pár mesiacov po vydaní, siedmemu Gran Turismo sa darí žiť už viac ako rok. To je logicky úctyhodné, keďže na taký Need for Speed Unbound si už dnes spomenie málokto a to vyšiel ešte neskôr ako GT7. Je to najmä vďaka efektívnemu pridávaniu nových automobilov, filmovej adaptácii, VR verzii a najnovšie má na tom pričinenie aj takmer dvadsaťročná Bella.

V rámci komerčného spotu totiž testuje práve zmienenú verziu vo virtuálnej realite. Pochopiteľne, je otázne či Bella hru skutočne skúšala alebo ide výhradne o ilustračné zábery, no minimálne takýmto spôsobom dokáže japonská firma posilniť predaje svojho pretekárskeho titulu a rozšíriť ho medzi ďalších potenciálnych zákazníkov.

Čo hovoríte na takúto verziu promovania už vydaných produktov? Príde vám sympatická alebo máte pocit, že sa v terajšom momente popularita Belly nadužíva? Tak či onak, na úplný koniec dávame do pozornosti našu dobovú recenziu, ktorá sa tomuto automobilovému opusu pozrela na zub.

Komentuj!