Register

A password will be e-mailed to you.

PlayStation Showcase bola prezentácia, od ktorej sa čakalo veľa. Nakoniec to dopadlo všelijako, no asi sa zhodneme, že najslabšou časťou bol práve úvod zameraný na multiplayerové tituly. Problémom však bolo najmä to, že oznámenie väčšinou sprevádzali iba CGI trailery bez akýchkoľvek gameplay záberov. Samotný úvod patri úplne novinky Fairgame$, ktorú pripravuje štúdio Haven. To založila Jade Raymond známa vďaka tomu, že pomohla vytvoriť Assassin’s Creed či WATCH_DOGS, no, pochopiteľne, podieľala sa aj na ďalších hrách. Debut jej štúdia Haven však veľmi nezaujal, minimálne nateraz.

Popis hry je jasný – musíte sa chopiť šance a pokúsiť sa okradnúť bohatých a obnoviť tak rovnováhu v spoločnosti. Fairgame$ je kompetitívna hra o lúpežných prepadnutiach, v ktorej sa s tímom vlámete do exotickej lokality s cieľom ukradnúť náklad. V čom je však zvrat? Ako tím budete musieť nielen prekabátiť stráže a bezpečnostné systémy, no súťažiť aj s ostatnými tímami. Posádky, ktoré vyťažia najviac koristi a preukážu najviac šikovnosti sa môžu dostať na vrchol Fairgame$.

Znie to jednoducho a povedome, čo vôbec nemusí byť v konečnom dôsledku zlé, avšak otvoriť očakávanú prezentáciu novou značkou, od ktorej sa očakávalo pomerne veľa (keďže ide o tím Jade Raymond), navyše bez toho, aby sa samotná hra ukázala v pohybe, bolo zvláštne a nie veľmi šťastné rozhodnutie. Sony hre veria, navyše je pre nich kvalita dôležitá, no prvý dojem skrátka nevyšiel. Pokiaľ hra dorazí na PS5 a PC sa snáď podarí presvedčiť hráčov o opaku, inak bude životnosť titulu a možno aj štúdia pomerne krátka.

Zdroj: PlayStation Showcase

Komentuj!