Register

A password will be e-mailed to you.

Po vyhláseniach o modernizácii titulu a prepísaní scenára sa fanúšikovia obávajú, ako dopadne tajný agent Sam Fisher v remaku hry Splinter Cell. V nedávnom videu, vydanom pri príležitosti 20. výročia hry Splinter Cell, sa k týmto obavám vyjadril kreatívny riaditeľ Chris Auty, ktorý sa navyše podelil o niekoľko zaujímavých detailov.

Chris Auty tvrdí, že žiadnej veľkej zmeny sa netreba obávať. Jeho želaním ale je, aby bolo možné dokončiť hru bez zabíjania, teda, aby sme počas prechodu hrou nemuseli zabiť jediného nepriateľa. Momentálne nevie, či to bude možné, ale chce to s tímom skúsiť. Pôvodný Splinter Cell z roku 2002 vyžadoval aspoň tri zabitia, aby sme videli záverečné titulky. V podobnom duchu hovoril aj vedúci herný dizajnér Andy Schmoll. Prezradil, že chcú poskytnúť niekoľko ďalších možností, ako deeskalovať určité situácie.

Stealth prvok bude stále základom, ale Sam bude mať k dispozícii nové mechaniky, ktoré mu umožnia riešiť niektoré situácie spôsobené alarmom. Obrovská škála nástrojov a schopností, pomôcok a pohybov mu umožní reagovať na všetky možné situácie. Môže napríklad vyliezť a schovať sa, ako aj plánovať svoje ďalšie kroky a pozerať sa cez kameru pod dverami do miestnosti, aby zistil, čo ho čaká za dverami.

Remake Splinter Cell ešte nemá stanovený dátum vydania a využíva engine Snowdrop, ktorý poháňa sériu The Division.

Komentuj!