Register

A password will be e-mailed to you.

Kalifornské vývojárske štúdio Clockwork Labs, orientované predovšetkým na MMO tituly sa nedávno predstavilo svojou prvotinou pod názvom Bitcraft.

Víziou autorov je vytvoriť herný počin, v ktorom by sa naplno prejavili najtypickejšie elementy žánrov survival, sandbox, RPG a dokonca aj stratégií, pričom cieľom tvorcov je okrem iného aj predstaviť flexibilný, dynamický a procedurálne generovaný svet, ktorý budú hráči môcť svojou aktivitou premieňať.

Titul si budeme môcť vyskúšať už na jeseň, pričom vývojári tvrdia, že prvé pre-alfa testy (ktoré budú dostupné iba na PC) budú spustené už na jeseň a ich cieľom bude získať spätnú väzbu od hráčov a “oťukať” základné mechaniky. Autori takisto vypustili trailer, ktorý zobrazuje predovšetkým kreslený, fantastický a mierumilovne pôsobiaci svet. Posledný z uvedených bodov potvrdili aj samotní tvorcovia, ktorí uviedli, že presne o to v ich pripravovanej prvotine ide: nahradiť v hrách tak často zobrazované boje a konflikty a predstaviť hernému svetu aj možnosti fungujúcej pokojnej spolupráce a vzájomnej kooperácie. Takisto dodávajú, že ich cieľom je ponúknuť hráčovi pocit hernej slobody a neobvyklej voľnosti a nie ho iba tiahnuť jediným predurčeným smerom.

Bitcraft, ako zachytáva aj trailer, začína prebudením v koži akejsi antropomorfnej mačacej bytosti, ktorá sa postupne začne udomácňovať v okolitom priestore. Začne stavaním jednoduchých prístreškov a postupne sa dopracuje skrz fázu farmárčenia a lovu až k výslednému budovaniu celých dedín či dokonca celých rozsiahlych miest.

Nateraz nie je zrejmé, kedy Bitcraft vyjde v plnej verzii, no na rozdiel od pre-alfa verzie by sa malo nakoniec dostať aj na konzoly, ak samozrejme tvorcovia splnia, čo sľubujú.

Komentuj!