Register

A password will be e-mailed to you.

Masívne a koordinované množstvo negatívnych hodnotení sa valí z krajiny vodcu Jinpinga na nový aj starý diel kvôli nezvládnutému marketingu hry.

Populárna séria Total War v Číne nie je oficiálne dostupná, to ale nebráni rozvíjaniu undergroundovej scény milovníkov strategického žánru v čínskom publiku. Diel Total War: Three Kingdoms bol podľa informácií najpredávanejší v sérii hlavne vďaka čínskym peňaženkám. Je preto pochopiteľné, že na tretí diel Warhammeru sa tešilo množstvo čínskych hráčov. Čo určite znásobilo radosť z novej hry bol fakt, že jedna z veľkých frakcií v hre je práve založená na Číne. Marketing hry rieši samotné štúdio Creative Assembly a v Číne ho zastupuje streamovacia stránka DouYu. Tu pre čínskych hráčov nastalo viacero problémov, na ktoré sú očividne veľmi citliví, a to natoľko, že negatívne recenzie dostáva aj druhý diel.

Medzi inými sa spomína hlavne fakt, že verziu na recenzovanie dostalo príliš veľa úplne náhodných streamerov, ktorí vraj nevedia o Total War takmer nič. Ich reakcie na titul počas vysielania boli príliš pasívne, až negatívne. Tieto faktory zapríčinili, že veľké množstvo kľúčových momentov v hre bolo dopredu prezradených, nakoľko streameri nepristupovali k ukazovaniu hrateľnosti s dostatočnými vedomosťami. Čínske publikum túto situáciu dáva za vinu tvorcom hry preto, že pri predošlých hrách bola reklama oveľa citlivejšie zameraná a predbežné verzie, ktoré sa rozdávali streamerom, obsahovali len malú časť hry bez kľúčových príbehových bodov. Ostáva len čakať, aký budú mať ázijské recenzie dopad na celosvetové predaje. Našu recenziu si môžete prečítať na tomto odkaze.

Komentuj!