Register

A password will be e-mailed to you.

Slávna séria ťahovo-strategických RPG sa tento rok, po úpenlivých očakávaniach fanúšikov, konečne dočkala svojho oficiálneho druhého pokračovania od štúdia 1C Entertainment.

King´s Bounty II je, ako sme už uviedli na inom mieste, postavený na Unreal engine 4 a v porovnaní so staršími časťami kladie výraznejší dôraz na RPG prvky, pričom ponúka výraznejšiu filmovosť a prepracovanejší príbeh. Nepochybne najväčšou zmenou (a pre zanietených fanúšikov pôvodných častí určite najkontroverznejšou) je pohľad z tretej osoby, pripomínajúci slávnu nemeckú RPG sériu Gothic, pretože tento krok King’s Bounty II ešte viac vzdialil od pôvodných koreňov, ktoré treba hľadať v sérii Heroes of Might and Magic.

S tým súvisia aj komornejšie ťaženia a bitky. Neočakávajte epické boje a masívne armády – strety medzi malými skupinkami a limitovanými oddielmi sú tu pravidlom. Z toho vyplýva, že napríklad do oddielu lukostrelcov viac než dvanásť jednotiek nedostanete. Ešte viac to platí pre veľmi silné oddiely, kde je obmedzenie ešte väčšie a kde dostaneme často možnosť nabrať iba dvoch-troch silných jedincov.

Okrem týchto výrazných zmien však zostali niektoré podstatné tradičné zložky nedotknuté. Na výber sú opäť traja hrdinovia, každý s vlastným príbehom, pričom nám tvorcovia ponúkajú nelineárne dobrodružstvo v otvorenom svete ríše Antara, ktorú trápi neznáma infekcia. Táto nákaza ničí celú krajinu a obyvatelia preto musia utekať do susedného kráľovstva Nostria, kde hľadajú potravu a bezpečie.

King’s Bounty II, ako sme už uviedli, vychádza dnes, 24. augusta, pričom o jeho kvalitách sa budete môcť dočítať aj v našej pripravovanej recenzii.

Komentuj!