Titul Fortnite od studia Epic Games je celosvětový fenomén v rámci žánru battle royale, který se za dobu své existence dočkal hned několika crossoverů s konkurenčními značkami. Mezi jedny z nejvýznamnějších bezpochyby patří spolupráce s komiksovým vydavatelství Marvel, která vyvrcholila nejen novou, zcela jedinečnou sezónou plnou marvelovských hrdinů, ale také vydáním sešitu “Fortnite X Marvel – Nexus War: Thor” (více si o něm můžete přečíst zde). Každopádně, aktuálně přišla řada na další velkou komiksovou spolupráci, a to s konkurenčním DCčkem.

DC Comics se v rámci spolupráce s Epic Games rozhodlo vydat uzavřenou minisérie “Batman/Fortnite: Zero Point” o šesti sešitech, která má propojit dva rozmmanité vesmíry. Zápletka se točí okolo Batmana, který se díky zvláštnímu fialovému portálu, jenž se zčistajasna objeví v Gothamu, ocitne v jiném, podivně vypadajícím světě, ve kterém neví, co jej vlastně čeká.

Minisérie vychází nejen v zahraničí, ale také v Česku a na Slovensku, a to v překladu Ľudovíta Platy. Každé číslo obsahuje kód, který můžete aktivovat přímo ve hře Fortnite. Po jeho aktivaci se vám odemknou speciální kosmetické předměty, kterými můžete okrášlit vzhled vaší postavy. Pokud získáte šest kódů, získáte jako dárek speciální skin pro Batmana.

V tuto chvíli je vydáno pět čísel, přičemž poslední má vyjít již 6. července. Co se týče toho prvního, šlo o slušný úvod, který jako start minisérie funguje poměrně solidně. Chcete-li si přečíst naši recenzi na první část, klikněte na přiloženou obálku:

Dále si můžete přečíst recenzi na druhý a třetí sešit a speciál, ve kterém se o crossoveru dozvíte ještě více.