Register

A password will be e-mailed to you.

Ruský vývojári z 1C Entertainment sa rozhodli prezentovať ďalší diel svojej série King’s Bounty podobne ako ostatné vývojárske štúdia, teda postupne cez video ukážky, ktorými nás osobne sprevádzajú. O vývoji hry sme vás informovali ešte v lete minulého roku, avšak odvtedy sa odhalilo viacero dôležitých vecí. Vývojárske denníky sú plné zaujímavých informácií a my vám prinášame to podstatné, čo v nich zaznelo.

Zmien je oproti klasickým dielom tejto série skutočne mnoho. Novinkou je rozdielne prezentované objavovanie herného sveta, kde tentoraz nebudeme limitovaní takže sa počas jeho prechádzania rozhodne nudiť nebudeme. Navyše tentoraz už nemáme byť limitovaní hranicami či vytýčenými cestami, po ktorých musíme putovať. Zásadnú úlohu vo voľnosti má podľa slov vývojárov zohrávať úplne nový koncept prezentácie herného sveta, takže kamera už bude snímať nášho hrdinu podobne ako napríklad v titule Witcher 3: The Wild Hunt alebo iných podobných RPG. To znamená, že tamojším svetom sa už môžeme len tak prechádzať, či počúvať dialógy obyvateľov.

Takisto je len na nás, či budeme riešiť hádanky, alebo plniť rozličné úlohy od obyčajných ľudí. Samozrejme, nevyhneme sa ani dôležitým úlohám a rozhodnutiam, takže na nás budú čakať aj náročné voľby, ovplyvňujúce smer, ktorým sa náš hrdina bude uberať. Primárny protagonista má byť vyformovaný už od začiatku, pričom nám však bude umožnené zamerať sa na jednu zo štyroch špecializácií, definujúcich jeho bojové schopnosti. Naše činy budú ovplyvňovať aj prístup k obyvateľom každého kráľovstva, po ktorom sa budeme pohybovať.

Zaujímavou inováciu pre skalných fanúšikov bude iste aj fakt, že radikálnou zmenou prešli aj niektoré staré mechanizmy. Napríklad osvedčený koncept pôvodných King’s Bounty bol založený na sérii Heroes of Might and Magic, takže sme mohli mať v armáde aj tisíce bojovníkov, avšak v poli ich zastupovala jediná postava s číslovkou. King’s Bounty 2 však namiesto tohto nekonečného zástupu ukrytého v útrobách jedného šampióna prináša striktne limitované oddiely bojovníkov. To znamená, že napríklad do oddielu lukostrelcov viac než dvanásť strelcov nedostaneme. Ešte viac to platí pre veľmi silné jednotky, kde je obmedzenie ešte väčšie a kde dostaneme často možnosť iba použitia iba dvoch-troch silných jedincov.

V samotnom boji budeme musieť brať už aj ohľad na charakter krajiny a využívanie prostredia. Často by to malo ovplyvniť priebeh bitiek a vhodným využitím terénu tak môžeme poraziť silnejšieho protivníka za cenu minimálnych strát. Množstvo ďalších zaujímavých informácií sa dozviete od samotných ruských vývojárov vo videu King’s Bounty II RPG – Preview & interview, obsahujúcom aj české titulky. Celkovo vyzerá z týchto záberov King’s Bounty 2 dosť ambiciózne, takže snáď budú naše očakávania naplnené a nový diel si budem môcť užiť už tento rok na platformách PC, Xbox One a PS4, ako je aktuálne prisľúbené.

Komentuj!