Register

A password will be e-mailed to you.

Nezávislé poľské štúdio Astronauts už nejakú dobu pripravuje akčný experiment, ktorý vyzerá, že skĺbi výtvarnú a estetickú stránku prvotiny štúdia, The Vanishing of Ethan Carter, s poriadne frenetickým akčným strieľaním démonov a vyvrheľov pekiel. O Witchfire sme vás po prvýkrát informovali v januári tohto roku, kde sme sa spoločne pozreli i na kratšiu históriou vývojárskeho štúdia. Zaujímavá novinka je stále vo vývoji a jej vývojári sa rozhodli poodhaliť na čom doposiaľ pracovali. 

V rámci kratšieho ukážkového videa nám predstavujú postup vo vývoji zbraní, kde ohurujú spracovaním akcie, za ktoré by sa nemuseli hanbiť ani väčšie renomované štúdiá. Samotné pálenie, vizuálna stránka, protivníci a prítomná svižnosť pôsobia minimálne na diváka veľmi dobre a v prípade, že sa rovnako dobre bude aj ovládať, môžeme sa tešiť na poriadnu dávku brutality. Nakoľko na hre pracujú i bývalí tvorcovia legendárneho Painkillera, zrejme vás neprekvapí, že náplň titulu bude pravdepodobne pozostávať z kratšieho prechodu a následného vystrieľania nepriznanej arény, kedy máte v rámci možností voľnosť, avšak postup je umožnení výhradne až po deštruovaní poslednej nepriateľskej lebky. Takýto prístup nutne nevadí, predsa len je na ňom založený novodobý Doom a len málokto sa naň sťažuje.

Podstatná je však špecifickosť prostredia, pretože keby žánrové klenoty nevynikali svojím zasadením, pôsobili by tuctovo a takpovediac na jedno kopyto. O to sa každopádne Witchfire nemusí obávať, keďže špecifická paleta, kreatívnosť stvárnenia oponentov a aj poctivo namiešaný arzenál zbraní robia z nadchádzajúceho počinu Astronauts unikátnu záležitosť, ktorá sa nesnaží za každú cenu zviezť na predošlej tvorbe autorov, prípadne pripomínať súčasné akčné hity. Zverejnené video sa venuje pridaným úpravám, pričom vývojári stále veria, že svoju očakávanú novinku vydajú budúci rok. My im každopádne držíme palce a ich projekt budeme i naďalej sledovať. Myslíte, že je tento termín reálny a zaujíma vás podobne frenetické FPS od bývalých autorov značky Painkiller?

Komentuj!