Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Spojenie dungeon crawleru a kyberpunku bolo kedysi vzácnym javom. Avšak už aj nami recenzovaná hra Vaporum dokazuje, že toto spojenie môže fungovať, aj keď v tomto prípade išlo o steampunk. A Conglomerate 451 na to ide ide zase trochu inak. Inšpiruje sa aj v súčasnosti veľmi populárnym konceptom hry Darkest Dungeon a ponúka tak vskutku pozoruhodný herný kokteil.

Legend of Grimrock v roku 2012 znovu oživil záujem o klasické dungeon crawlery. Na jeho nečakaný úspech zareagovalo množstvo vývojárskych štúdii a následne sa zjavilo aj mnoho pozoruhodných titulov. Keďže sa tento žáner teší obľube aj v našej redakcii, mnohé z nich, ako napríklad The Bard’s Tale IV: Barrows Deep, alebo Operencia: The Stolen Sun sme i recenzovali. Na Conglomerate 451 nás však zaujala všadeprítomná žiara neónov, osvetľujúcich špinavé ulice veľkomesta z roku 2099. To sú priam ideálne miesta, kde sa koncentrujú zločinci, ktorých musíte z okrsku 451 vytlačiť a zabezpečiť poriadok.

Zo svojho veliteľského kresla posielate do nekonečných pouličných vojen klony, ktoré si zakaždým môžete upraviť podľa svojich predstáv. To znamená, že im vyberiete zbrane, navolíte špecifické vlastnosti a aplikujete implantáty. Takáto partia futuristických bytostí vás poslúcha bezvýhradne na slovo a to až do svojej smrti. Tu však majte na pamäti, že rovnako ako v titule Darkest Dungeon, aj tu je ich smrť definitívna a nezvratná. Takže akýkoľvek neuvážený postup môže vďaka permanentnej smrti zvrátiť všetko vaše snaženie. Okrem toho platí, že vaše klony sú náchylné na všetko možné. Všetky poškodenia z minulých súbojov im totiž zostávajú a príčastím užívaním posilňujúcich drog zase môže dôjsť k poškodeniu ich mentality.

Conglomerate 451 vstúpil koncom mája 2019 do predbežného prístupu na Steame, kde má zostať približne do konca tohto roka. Vývojári zo štúdia RuneHeads sľubujú pravidelné mesačné updaty a finálna verzia by mala byť obsahovo až šesťkrát väčšia než tá Early Access. Nakoniec by mala ponúknuť desať tried klonov, 35 rozličných druhov nepriateľov, vyše sto skillov a aj stovky psychických a fyzických porúch, ktorým budeme čeliť. Cena nebola zverejnená, ale údajne máme počítať s jej zvyšovaním v priebehu verejného vývoja.

Komentuj!

komentárov