Rýchlo a zbesilo je značkou, ktorá je tu s nami takmer dve celé dekády. Je to séria, ktorá uspokojuje masy. Menej náročných divákov svojou priamočiarosťou a neutíchajúcou akciou a pre porciu zábavného oddychu sa k jednotlivým filmom vracia i staršie publikom. Najnovšie sa značka dopracovala k prvému oficiálnemu spin-off filmu, v ktorom hlavné úlohy stvárnia súčasné ikony akčného filmu. My sme si, pochopiteľne, nenechali letný blockbuster ujsť v našich kinách a prinášame vám jeho kompletnú recenziu.

Séria Rýchlo a zbesilo sa nikdy nesnažila zabaviť vaše mozgové závity. Začiatky boli pomerne komorné, kde primárne protagonisti pretekali a ani zďaleka celé univerzum nebolo tak šialené ako dnes. V novších dieloch všetci hrdinovia predvádzajú nepredstaviteľné husárske kúsky, demolácia automobilov funguje na plné obrátky, takže sa jedná o dokonalú prehliadku výstavnej akcie, ktorú najlepšie vidieť na veľkom plátne s perfektným ozvučením a balíkom pukancov. Pochopiteľne, musíte počítať i s tým, že dianie na plátne sa neberie príliš vážne. Prvý oficiálny spin-off sa nesie v identickom duchu, akurát pripomína staršie buddy komédie, ktoré sa najmä v minulosti tešili veľkej popularite.

Zahraničné i tuzemské recenzie, prípadne ohlasy divákov sa zhodujú v tom, že snímka disponuje výbornou akciou. Niet sa čomu čudovať, keď sa v jednom filme spoločne objaví Jason Statham, Dwayne Johnson, zvodná Vanessa Kirby a postavia sa proti “čiernemu Supermanovi”, ktorého stelesňuje populárny Idris Elba. Režijne sa projektu ujal David Leitch, ktorý aktívne produkuje sériu John Wick, dokonca aj jej posledný diel s podtitulom Parabellum. Mimo to však režíroval akčnú záležitosť s ženskou hrdinkou Atomic Blonde, či druhého Deadpoola, ktorý rovnako brutálnymi bojovými scénami nešetril. To značí, že je to človek úzko spätý s akčným filmom a preto zo snímky cítiť vysoké kvality zručného režiséra, ktorý bezproblémovo rozumie svojmu žánru. Ak vás zaujíma komplexnejší pohľad na Hobbs a Shaw, stačí ak kliknete na obrázok priložený nižšie. Automaticky budete presmerovaní na stránku s našou recenziou.