Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Remedy Entertainment je najviac známe vďaka svojim lineárnym akčným titulom, pričom Control by sa rovnako nemal odohrávať v gigantickom otvorenom svete. Podľa správ si vystačí s jedným tajuplným mrakodrapom, no v rámci prechádzania chladnými koridormi narazíte i na vedľajšie charaktery, ktoré vás poveria konkrétnou úlohou. A práve takáto misia nám bol prednedávnom predstavená. 

Momentálne ťažko prehlasovať niečo o náplni týchto misií, avšak odprezentovaný bol klasický a v podstate ničím nevýnimočný fetch quest, teda úloha, ktorá vás núti prísť na určité miesto, vziať predmet a následne sa vrátiť. Samozrejme, cestu vám lemujú protivníci, ktorých treba odstrániť, no podľa sľubov vývojárov ponúknu úlohy a teda aj nepriatelia v nich poriadnu výzvu. Dokonca by malo údajne ísť o najťažšie misie v celom Control. Každopádne, odmena by mala byť adekvátna a údajne sa naskytuje možnosť získať nové schopnosti. Ešte môžeme dodať, že sa nám opätovne poodhaľujú ďalšie strelné módy, čiže z jednoduchého konceptu jednej zbrane sa pomaly, no isto stáva výborný nápad a frustrácie nad identickým dizajnom pištole počas kompletnej hry sa už príliš nebojíme.

Neočakávanou novinkou je prítomnosť morbídnych bossov, pričom sme snáď po prvýkrát videli súboj s ohyzdnou príšerou nemalých rozmerov. Tá plne využíva to, že hráči sa pri akčných pasážach jednoducho nemôžu zastaviť, čo je spôsobené absenciou krycích predmetov, a najmä preto si aj stiesnený boj udržiava vlastnú dynamiku. Remedy Entertainment premiérovo zakomponovávajú vedľajšie úlohy a zatiaľ nie je jasné, či sa jedná o dobrý krok vpred. Sľubujú totiž dvadsaťhodinovú kampaň, avšak pokiaľ by mala byť naťahovaná množstvom fetch questov, je jasné, že hráči nebudú spokojní. Možno sa však jedná iba o náhodu a ďalšie úlohy budú disponovať zmysluplnejšou náplňou. Predsa len, fínski autori sa v minulosti vedeli pekne vyhrať so zaujímavými scenármi a preto logicky očakávame podobnú kvalitu aj v nadchádzajúcom Control, ktorý by mal tvorcom takpovediac zlepšiť renomé po vlažne prijatom Quantum Break.

Komentuj!

komentárov