Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Microsoft predstavil na svojej E3 konferencii okrem očakávaných AAA počinov i niekoľko zaujímavých, nezávislých indie záležitostí. Jednou z nich je i 12 Minutes, nádejne sa javiaca adventúra s temným spracovaním a jedným časovým paradoxom. 

Hra by mala pôsobiť deprimujúcim dojmom, keďže ste neustále v skľúčení štyroch stien a hranice vášho domova, pravdepodobne, neopustíte. Je celkom zrejmé, že neustále prežívate jednu a tú istú časovú líniu, kde sa zrejme snažíte dopracovať k určitej informácii, ktorá by vám pomohla dostať sa z toho opakujúceho sa pekla. Príbeh by mal stavať výhradne na vzťahu medzi hlavnou postavou a jeho manželkou, kde bude dochádzať i k rôznym tragickým, surovo spracovaným udalostiam. Dôjde na násilie a terorizovanie akýmsi holohlavým mužom, ktorý bude zrejme jedinou ďalšou postavou v komornom thrilleri, pričom je jasné, že pôjde o antagonistu.

Klaustrofobický pocit umocňuje i pohľad zhora, kde vždy vidíte celú izbu, čo pôsobí mimoriadne nepríjemne, až bezvýchodiskovo. Hrateľnosť, pravdepodobne, nebude príliš komplexná, keďže je 12 Minutes prezentované ako interaktívny thriller a nie ako adventúra. Tým pádom by sme mohli voliť dialógové možnosti, občas interagovať s prítomnými predmetmi, pričom práve časové opakovanie nám umožní preskúmať viacero možností. Naskytuje sa i možnosť, že iba jeden strom rozhodnutí bude správny, no a pokiaľ sa k nemu nedostaneme, budeme všetko opakovať vždy od úplného začiatku. Tieto informácie, samozrejme, nie sú potvrdené, avšak ani nie sú príliš nereálne.

Na tomto zaujímavom počine pracuje Luis Antonio, který se podieľal na mimoriadne oceňovanom logickom titule The Witness. Presného dátumu vydania sme sa však, žiaľ, nedočkali. Museli sme sa tak uspokojiť iba s nápisom “Coming Soon”, čo naznačuje, že by hra mohla vyjsť ešte tento rok. Keďže sa jednalo o konferenciu Microsoftu, je jasné, že 12 Minutes vyjde minimálne na PC a Xbox One.

Komentuj!

komentárov