Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Ďalšia jedna veľká fáza Marvel Cinematic Universe sa chýli ku svojmu koncu, no vo veľkolepom finále s názvom Endgame by mala zohrať značnú rolu Carol Danvers, respektíve Captain Marvel. Preto sa táto filmovom fanúšikov nepoznaná postava predvádza vo svojom origin filme. Ako to nakoniec celé dopadlo?

Captain Marvel mal už od začiatku na sebe pomyselnú nálepku nekvality, prípadne sklamania, nakoľko od neho ľudia očakávali naozaj málo. Zatiaľ sa však zdá, že si táto medzi vybranými divákmi často hanená snímka, za ktorú môžu i nepochopené komentáre hlavnej predstaviteľky na tému recenzentov, vedie pomerne dobre. Podľa mnohých totiž ide o výbornú kombináciu typického humoru, kvalitných vizuálnych efektov a dychberúcej akcie, ktorá je vedená charizmatickou a veľmi sympatickou Brie Larson. Tej navyše sekunduje výborný Samuel L. Jackson, ktorý vďaka súčasným počítačovým technológiám vyzerá ešte mladšie, než obyčajne.

Väčšina názorov sa teda zhoduje v tom, že ide o kvalitný origin, ktorý technicky nijak zvlášť nevybočuje zo štandardov Marvel počinov a môže hrdo stáť i po boku ostatných žánrových filmov. Je to však posledná menšia zastávka pred veľkým finále, ktoré k nám dorazí už budúci mesiac. V prípade, že vás zaujíma naša obsiahlejšia recenzia, stačí ak kliknete na obrázok priložený nižšie a následne na ňu budete automaticky presmerovaný.