Register

A password will be e-mailed to you.

Herná séria Metro, ktorá sa inšpirovala knižnou adaptáciou od ruského autora Dmitryho Glukhovskeho zaujala skvelou hrateľnosťou a mrazivou atmosférou široké spektrum hráčov. Ukrajinské vývojárske štúdio 4A Games, ktoré momentálne venuje všetku svoju pozornosť vývoju najnovšieho dielu s názvom Metro Exodus, sa s nami podelilo o hneď niekoľko informácií.

Kým Metro 2033 a Metro 2034 vsádzali skôr na lineárnejšiu hrateľnosť a väčšinu času sa odohrávali pod zemou, Metro Exodus tentokrát pôjde odlišnou cestou. Globálny manažér vydavateľstva Deep Silver, Huw Beynon totiž potvrdil, že má dať zbohom stiesneným tunelom moskovského metra a ponúknuť nám otvorený masívny svet. Autori totiž chcú dať hráčom voľnosť po všetkých stránkach a nechcú im vnucovať žiadny herný štýl.

Čo to v praxi znamená? Samotné misie bude možné prechádzať hneď viacerými spôsobmi, pričom rozhodne nebude nutné plniť ich ihneď. Otvorený svet ponúkne hráčom dostatok príležitostí a pokiaľ sa budete chcieť vydať napríklad na lov, nik vám v tom nebude brániť. Príjemným bonusom bude aj cyklus striedania dňa a noci, či dynamické zmeny počasia, ktoré budete môcť využiť vo svoj prospech. Takže silnou búrkou budete môcť maskovať zvuk svojich krokov a tak podobne. Počasiu, či konkrétnym úsekom dňa bude, pochopiteľne, podliehať aj správanie samotných NPC.

Všetko to znie naozaj zaujímavo a ako sa to celé pretaví do praxi zistíme 22. februára 2019, kedy Metro Exodus vychádza na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Komentuj!