Register

A password will be e-mailed to you.

Lootboxy sú horúcou témou v hernom svete. Niekto ich vidí ako pozitívum, spôsob ako zaistiť vývojárom stabilný príjem tak potrebný pre vývoj moderných titulov, ktoré sú rok za rokom drahšie. Iní v nich vidia len spôsob ako hráča obrať o čo najväčšiu sumu peňazí s minimálnym úsilím. Teraz sa na margo lootboxov pár týždňov pred vydaním vyjadril aj producent nového prírastku do série Monster Hunter s podtitulom World, Ryozo Tsujimoto.

V rozhovore pre Trusted Rewievs sa Ryozo vyjadril, že kľúčovým prvkom zábavnosti Monster Hunter World je učiť sa monštrá poraziť vlastnými silami. Pridať do hry možnosti ako tento proces preskočiť alebo obísť len kvôli vidine vyššieho zisku by hre samotnej nakoniec ublížilo.

Ďalej dodal: ,, Toto je kooperačná hra, hráte v týme zloženom zo štyroch ľudí a pre plnú radosť z herného zážitku je potrebné, aby medzi vami bola harmónia. Pokiaľ však máte pocit, že niekto má vybavenie ktoré si nezaslúži, lebo si zaň proste len zaplatil viac peňazí, vzniká napätie.”

Na záver rozhovoru sa ešte stihol vyjadriť k očakávaniam úspechu Monster Hunter: World na západnom trhu. Tu verí hlavne v silu multiplayerovej zložky hry a po vydaní by rád videl ľudí, ktorý sa prostredníctvom hry zoznamujú a organizujú a plánujú si hranie. Chce urobiť zo série na západe rovnako veľký fenomén ako v domácom Japonsku. My uvidíme po 26. januári 2018, či sa mu to podarí, vtedy totiž hra vychádza na PlayStation 4 a Xbox One. Neskôr v priebehu roka vyjde hra aj pre PC.

Komentuj!